23:00|جمعه, مهر 27 ,1403
تاریخ انتشار: 30 فروردین 1396 - 22:46
کد خبر: 6255

مراسم گرامیداشت ۷۰ سال فعالیت قرآنی آیت الله قریشی برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای قاضی طباطبایی ارومیه گفت :مراسم گرامیداشت ۷۰ سال فعالیت قرآنی آیت الله قریشی برگزار می‌شود.

مراسم گرامیداشت ۷۰ سال فعالیت قرآنی آیت الله قریشی برگزار می‌شود

یعقوب پوراسد در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگی باریش با اشاره به  مراسم  بزرگداشت آیت‌الله سیدعلی اکبر قریشی گفت:این مراسم با هدف تجلیل از ۷۰ سال خدمات قرآنی و ده‌ها سال مبارزات انقلابی و تکریم سال‌ها مجاهدت آیت الله قریشی در چهار دهه انقلاب اسلامی مراسم بزرگداشت ایشان از سوی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای قاضی طباطبایی ارومیه در روز ششم اردیبهشت و در آستانه عید مبعث در سالن امام علی نیروی انتظامی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از مسولان ارشد استانی و  شخصیت‌های کشوری و علمای شناخته شده حوزه و دانشگاه برای شرکت در این مراسم  دعوت شده است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای قاضی طباطبایی ارومیه گفت:با هماهنگی اداره پست در این مراسم  از تمبر یادبود آیت الله قریشی رو نمایی خواهد شد و  یکی از مجموعه‌های ورزشی بزرگ دانشگاه فنی حرفه‌ای قاضی طباطبایی ارومیه نیز به نام این قرآن‌پژوه برجسته کشور نامگذاری می شود و این مجموعه ورزشی که شامل چندین سالن و چمن ورزشی است قبل شروع مراسم افتتاح می شود.

وی افزود: برجسته سازی فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی آیت‌الله قریشی در کنار معرفی جامع فعالیت‌های قرآنی این شخصیت از دیگر برنامه‌های آئین تجلیل از نماینده ادوار و کنونی مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای قاضی طباطبایی ارومیه خاطر نشان کرد:در این مراسم  فیلم مستند شخصیتی آیت الله سیدعلی اکبر قریشی که مشتمل بر معرفی وجوه و ابعاد مختلف زندگی این عالم قرآنی است به نمایش در می‌آید.

پوراسد گفت:برای شناساندن مفاخر علمی و مذهبی و فرهنگی استان از عموم مردم دعوت می کنیم که در این مراسم حضور داشته باشند تا مراسم پر شکوه تری را برگزار کنیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید