02:50|دوشنبه, مهر 02 ,1403
تاریخ انتشار: 13 اردیبهشت 1396 - 12:02
کد خبر: 6288

مبلغ پیش بینی شده برای آذربایجان غربی در لایحه بودجه 96 بسیار ناچیز است

یکصد میلیارد تومانی که در لایحه بودجه سال 96 برای آذربایجان غربی در نظر گرفته شده است بسیار ناچیز است.

مبلغ پیش بینی شده برای آذربایجان غربی در لایحه بودجه 96 بسیار ناچیز است

مرتضی فرامرزی فرماندار نقده در گفت و گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز با اشاره به بودجه ای که امسال در لایحه بودجه 96 برای استان آذربایجان غربی در نظر گرفته شده است اظهار داشت: یکصد میلیارد تومان برای این استان بسیار ناچیز است چراکه تنها پروژه های شهرستان نقده 30 الی 40 میلیارد تومان هزینه می طلبد.

وی با اشاره به این که نقده در کنار پروژه های مستمر، تعداد یکصد پروژه نیمه تمام دارد که نیاز به بودجه استانی دارد گفت: مجتمع فرهنگی هنری نقده، پل گدار چای، جاده سه راهی نقده به اشنویه، جاده سه راهی اشنویه به حیدرآباد و دو دیوار ساحلی در نقده و محمدیار از جمله مهم ترین پروژه هایی است که به صورت نیمه تمام باقی مانده است.

فرامرزی عنوان کرد: کانال انتقال آب سد کانی سیب به دریاچه ارومیه به طول 36 کیلومتر، تقاطع غیرهمسطح سه راهی محمدیار، راه آهن نقده به ارومیه و تعریض جاده نقده به پیرانشهر از دیگر پروژه هایی است که ملی بوده و بلاتکلیف باقی مانده اند.

فرماندار نقده با اشاره به این که شهرستان نقده با  دارا بودن پتانسیل های بسیار نیازمند سرمایه گذاری داخلی و خارجی می باشد افزود: نقده در کنار پروژه و طرح های نیمه تمام، دارای ظرفیت هایی نیز می باشد که توجه سرمایه گذاران را می طلبد.

وی با عنوان این که تاکنون تعداد 3 نفر سرمایه گذار داخلی و خارجی را به استانداری معرفی کرده ایم خاطر نشان کرد: این شهرستان با پتانسیل های موجود، ظرفیت مطلوبی برای صنعت گردشگری به شمار می رود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید