21:13|جمعه, شهریور 30 ,1403
تاریخ انتشار: 16 اردیبهشت 1396 - 13:05
کد خبر: 6296

روز دوشنبه لیست شوراها اعلام می شود

افرادی که رد صلاحیت شدند یک بار دیگر می توانند اعتراض کنند و هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات  به اعتراض آنان تا تاریخ 23 اردیبهشت رسیدگی می کند .

روز دوشنبه لیست شوراها اعلام می شود

عباس حس خانی فرماندار شهرستان ارومیه در گفت و گو با سرویس سیاسی باریش نیوز گفت: امروز آخرین روز رسیدگی به صلاحیت کاندید های شورا می باشد و فردا نیز آخرین فرصت ارسال لیست کاندید های شهر و روستای استان به فرمانداری ها می باشد و همچنین روز 18 اردیبهشت ماه آگهی اسامی نامزد های انتخاباتی شورای شهر و روستا از سوی فرمانداری ها و بخشداری ها اعلام می شود.

حسن خانی در رابطه با حق اعتراض دوباره افراد رد صلاحیت شده اظهار داشت: افرادی که رد صلاحیت شدند یک بار دیگر می توانند اعتراض کنند و هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات  به اعتراض آنان تا تاریخ 23 اردیبهشت رسیدگی می کند و نظر نهایی خود را در رابطه با رد یا قبول صلاحیت اعلام می کند.

فرماندار شهرستان ارومیه در خصوص تبلیغات غیر قانونی کاندیداها یاد آور شد: کاندیدا های محترم به هیچ وجه حق تبلیغات خارج از موعد قانونی را ندارند و همچنین کمیته های رسیدگی به جرائم وتخلفات تبلیغاتی در سطح استان فعالیت خود را شروع کردند و با تخلفات به شدت برخورد می کنند و در صورت گزارش تخلفات انتخاباتی از سوی مردم به مراجع  نظارتی، رسیدگی به گزارشات در اسرع وقت انجام خواهد شد.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید