21:00|جمعه, شهریور 30 ,1403
تاریخ انتشار: 20 اردیبهشت 1396 - 12:52
کد خبر: 6313

لیست واجدین شرایط رای هنوز به صورت رسمی به ما اعلام نشده است

از همه کاندیداها صمیمانه تقاضا داریم قوانین تبلیغات را به درستی رعایت کنند و موجب آزار و اذیت شهروندان نشوند و نسبت به رعایت مواردی که به آن ها ابلاغ شده است عمل کنند.

لیست واجدین شرایط رای هنوز به صورت رسمی به ما اعلام نشده است

عباس حسن خانی فرماندار شهرستان ارومیه در گفت و گو با سرویس سیاسی باریش نیوز در رابطه با اعلام لیست کاندیداهای شورای شهر و روستا اظهار داشت: هیئت نظارت استان نظر نهائی خود را اعلام کرده است و منتظر نظر هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات هستیم تا نسبت به اعلام لیست نهائی کاندیداهای تایید صلاحیت شده شورای اسلامی شهر و روستا اقدام نمائیم.

فرماندار شهرستان ارومیه در خصوص حق اعتراض دوباره داوطلبین شورا اظهار داشت: آخرین مرجع رسیدگی به اعتراض رد صلاحیت شدگان حضور در شورای شهر و روستا می تواند هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات است و هم اکنون نیز چندین نفر از داوطلبین به این هیئت مراجعه و اعتراض خود را نسبت به رد صلاحیت خود اعلام نموده اند.

عباس حسن خانی در خصوص تعداد واجدین شرایط رای در استان آذربایجان غربی اظهار داشت: تعداد واجدین شرایط رای در استان آذربایجان غربی و ارومیه هنوز بصورت رسمی اعلام نشده است و معمولا این تعداد آمار در چند روز آخر مانده به انتخابات اعلام می شود ولی آمار کلی کشور 56 میلیون و 400 هزار نفر واجد شرایط رای دادن اعلام شده است.

این مقام مسئول در خصوص تبلیغات کاندیداها خاطر نشان کرد: از فردا (پنجشنبه) تبلیغات رسمی و قانونی کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا شروع می شود و جا دارد از کاندیداهای شوراها نیز تشکر ویژه را انجام دهیم که تبلیغات خارج از موعد مقرر را نداشتند به جز چند مورد محدود که با تذکرات کتبی و تشکیل پرونده رو به رو شدند؛ از همه کاندیداها صمیمانه تقاضا داریم قوانین تبلیغات را به درستی رعایت کنند و موجب آزار و اذیت شهروندان نشوند و نسبت به رعایت مواردی که به آن ها ابلاغ شده است عمل کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید