21:08|جمعه, شهریور 30 ,1403
تاریخ انتشار: 21 اردیبهشت 1396 - 14:18
کد خبر: 6317

دولت یازدهم در عمل کردن به وعده های خود ناموفق بود

دولت یازدهم در عمل کردن به وعده های خود زیاد موفق نبود  ولی در عرصه های سیاسی و فرهنگی به دستاورد خوبی دست یافتند.

دولت یازدهم در عمل کردن به وعده های خود ناموفق بود

حجت الاسلام و المسلمین حاج جواد مجتهد شبستری نماینده مردم آذربایجان غربی درمجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با سرویس سیاسی باریش نیوز در رابطه با عملکرد و وظایف اصلی نمایندگان مجلس خبرگان اظهار داشت: در قانون اساسی برای نمایندگان مجلس خبرگان رهبری 2 وظیفه پیش بینی شده است؛ تعیین رهبر برای کشور وظیفه اساسی مجلس خبرگان است که با تشخیص گزینه ای اصلح رهبر را برای جامعه و یک کشور تعیین می کند؛ وظیفه دوم مجلس خبرگان نظارت بر بقای شرایط رهبری است یعنی آن کسی که را که به عنوان رهبر معرفی کرده آن شرایطی را که قانون معرفی کرده است مثل اجتهاد، مدیریت، مدبر بودن و... همچنین نظارت بر اینکه آیا این شرایط در طول رهبری دررهبر وجود دارد یا خیر؟ اگر یکی از این شرایط را از دست بدهد و یا مریضی به سوی یک رهبر بیاید مجلس خبرگان می تواند با توجه به قانون تصمیم گیری کند.

نماینده مردم آذربایجان غربی افزود: در مجلس خبرگان کمیسیون تحقیق وجود دارد که وظیفه نظارت بر شرایط بقا رهبری را دارد؛ خوشبختانه با لطف بزرگ خداند هم اکنون رهبری مدبر و مقتدر و بسیار ارزشمند را داریم و همه دارایی ها، موفقیت ها و امنیت ایران زیر سایه وجود رهبر معظم انقلاب است.

حاج جواد مجتهد شبستری در خصوص انتخابات پیش رو گفت: اصل حضور در پای صندوق های رای یک وظیفه ملی، دینی و عقلی است؛ مردم باید این وظیفه را انجام دهند و کسانی که به هر دلیلی از حضور در پای صندوق های رای خودداری می کنند نسبت به سرنوشت و آینده خود و کشورشان کوتاهی می کنند و از مردم می خواهیم در 29 اردیبهشت ماه نیز یک حماسه دیگر خلق کنند؛ وظیفه دیگر مردم در خصوص انتخابات، انتخاب اصلح است؛ کاندیداهایی که از سوی شورای نگهبان اعلام شده اند دارای حداقل صلاحیت هستند ولی مردم باید در پی انتخاب کاندیدی باشند که بیشتر از همه کاندیداها اصلح تر است.

این مقام مسئول افزود: خداوند متعال می فرمایند امانت را به اهل خود واگذار کنید و مردم باید خیلی توجه داشته باشند؛ اصلی ترین شاخصه رئیس جمهور شدن عملکرد خوب وی در گذشته است و هر کاندیدا باید با رزومه خوبی برای حضور در انتخابات پا پیش بگذارد؛ امیدواریم کسی انتخاب شود که اهل شعار دادن نیست و به نوعی اهل حل مشکلات اقتصادی، اشتغالی باشد و بتواند به نوعی برای ایران موثر باشد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در خصوص عملکرد دولت یازدهم اظهار داشت: دولت یازدهم در عمل کردن به وعده های خود زیاد موفق نبود  ولی در عرصه های سیاسی و فرهنگی به دستاورد خوبی دست یافتند ولی متاسفانه در تحقق وعده ها زیاد موفق نبودند؛ که این موجب نارضایتی مردم و رهبر معظم انقلاب شده است؛ دولت ما باید فرهنگ و باور و اعتقادهای ملی و دینی را همواره حفظ کند.تحقق وعده ها،

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید