20:58|جمعه, شهریور 30 ,1403
تاریخ انتشار: 24 اردیبهشت 1396 - 10:42
کد خبر: 6326

سند 2030 از ننگین ترین توافق نامه ها در 38 سال انقلاب است

سند 2030 در طول 38 سال تاریخ انقلاب اسلامی، به عنوان ننگین ترین توافق نامه هایی است که مردم ایران به خود دیده اند؛ مسئولان از اجرایی شدن آن جلوگیری کنند.

سند 2030 از ننگین ترین توافق نامه ها  در 38 سال انقلاب است

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امام جمعه میاندوآب در گفت و گو با سرویس سیاسی باریش نیوز با اشاره به آموزش سند 2030 در مدارس گفت: ایران در طول 38 سال انقلاب اسلامی تا کنون چنین عهد نامه ننگینی را امضا نکرده بود.

وی افزود: عده ای که این توافق نامه را امضا کرده اند یقینا متوجه آن نبودند و بدون اطلاع نسبت به موافقت آن پرداخته اند که این سبب ناراحتی مردم این مملکت شده است لذا باید از توافق این چنین عهدنامه هایی جلوگیری به عمل آید.

حسن زاده با اشاره به این که ایران، مملکتی مذهبی و دارای دین اسلام است عنوان کرد: نباید با چنین اقداماتی، سبب ناراحتی نیروهای مردمی و انقلابی جمهوری اسلامی ایران شویم.

امام جمعه میاندوآب خاطر نشان کرد: سند 2030، سندی نیست که با اعتقادات و دین ما سازگار باشد لذا این عهد نامه مخالف مسئل ملی و شرعی ما است و آموزش و پرورش نیز باید متوجه این عمل باشد.

وی با بیان این که مسئولان به جای امضای چنین سندی، باید به فکر اقتصاد، اشتغال و مشکلات مهم جامعه باشند ادامه داد: باتوجه به این که مردم ایران زیر بار این سند نمی روند، یقینا مسئولان نیز به فکر باطل کردن آن هستند.

حسن زاده بیان کرد: بیشتر امتیاز مثبت این سند، متوجه غرب می شود چرا که خواسته قلبی دشمنان، جای افتادن مسائل ننگین در ایران و سوق دادن افکار و ذهن فرزندان ما به سمت غرب گرایی است.

وی با اشاره به این که غرب همیشه در خیال باطل خود سر خواهد برد افزود: کشور ایران و مردم ما مسلمان هستند و از وجود سند 2030 در مذهب، ابراز ناراحتی می کنند؛ از این به بعد باید در امضای توافق نامه ها دقت بسیار داشته باشند چراکه دین اسلام، مذهب شیعه و مسلمانی در مملکت خویش، جایگاهی برای حضور سندهایی همانند 2030 را ندارند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید