21:00|جمعه, شهریور 30 ,1403
تاریخ انتشار: 24 اردیبهشت 1396 - 12:00
کد خبر: 6327

شرکت در انتخابات روز جمعه مهم ترین وظیفه مردم است

شرکت در انتخابات روز جمعه، از مهم ترین و اساسی ترین وظایف مردم است چراکه مقام معظم رهبری نیز به این موضوع تاکید فراواران دارد.

شرکت در انتخابات روز جمعه مهم ترین وظیفه مردم است

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد موسوی در گفت و گو با سرویس سیاسی باریش نیوز، با اشاره به مشارکت مردم در صحنه انتخابات روز جمعه، 29 اردیبهشت ماه گفت: شرکت در انتخابات از مهم ترین اصل های جامعه اسلامی است.

وی گفت: حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات، ضربه ای اساسی به دشمنان جمهوری اسلامی ایران می باشد، چراکه دشمنانی همچون آمریکا چشم دیدن همبستگی و وحدت ملت ایران را ندارند.

موسوی با بیان این که وظیفه اصلی مردم، شرکت در روز جمعه، است افزود: مقام معظم رهبری نیز به حضور مردم در صحنه تاریخی انتخابات تاکید دارد و از تکالیف ملی محسوب می شود.

امام جمعه سلماس ادامه داد: مسئولان باید به فکر مسائل و مشکلات جامعه باشند و مطالبات مردم را نیز به دقت پاسخ دهند چراکه رای مردم به کسی خواهد بود که توانایی اجرای دقیق قانون و پاسخ گویی به خواسته ها را داشته باشد.

وی اظهار کرد: احکام الهی مهم ترین مسئله ای است که کاندیداها باید آن را در نظر بگیرند و نسبت به دین و مذهب حساس باشند، اولویت اصلی هر مسلمانی مذهب وی است؛ با این اساس نباید اجازه کوچکترین ظلم را به کشور دهیم.

با اشاره به موضوع سند 2030 نیز عنوان کرد: یقینا مقام معظم رهبری با سند 2030 مخالف است چراکه دین و مذهب ما مناسب نهادینه سازی چنین اسنادی نیست لذا باید از رواج این اقدامات جلوگیری نماییم.

موسوی خاطرنشان کرد: وجود این سند در جمهوری اسلامی ایران برخلاف مسائل ملی است و برای جامعه نیز خطر بسیاری دارد چراکه ما برای دوری از غرب گرایی 8 سال به صورت مستمر با دشمنان جنگ کرده ایم و نباید اجازه پایمال شدن این خون شهدا را بدهیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید