02:54|دوشنبه, مهر 02 ,1403
تاریخ انتشار: 15 خرداد 1396 - 21:58
کد خبر: 6421

اتمام پروژه اوریاد برای 1500 نفر اشتغال ایجاد می کند

پروژه تجاری اوریاد  تا کنون در حدود 40% پیشرفت فیزیکی داشته است.

اتمام پروژه اوریاد برای 1500 نفر اشتغال ایجاد می کند

با توجه به اینکه یکی از مهمترین شاخصه ها در امر سرمایه گذاری موفق،انتخاب مکان و موقعیت مناسب می باشد، لذا واقع شدن پروژه اوریاد در امتداد رودخانه شهرچای و مشرف بودن به شریان های اصلی و مشهور شهر ازجمله خیابان شهید بهشتی ، پارک گوللرباغی، بلوار امام علی (ع ) ، پل قویون و  قرار گیری در مسیرتفرجگاه بند از امتیازات ویژه این پروژه عظیم می باشد.
لازم به ذکر است که تنها 20% از فضای سایت اوریاد زیر ساخت عمرانی بوده و ما بقی به صورت باغ ایرانی،فضای سبز و پارک ساحلی می باشد.
باید اشاره داشت که سیتی سنتر ، هتل پنج ستاره ، فضاهای رفاهی،باغ های ایرانی ، باغ گل ،پارک آبی ، شهربازی ،باغ مینیاتوری ،سینما پنج بعدی،سایت قایقرانی ، رستوران های جزیره ای،دریاچه مصنوعی و...از جمله امکانات این مجموعه توریستی می باشد که در نوع خود در سطح کشور کم نظیر بوده و بالاتر از استانداردهای تعریف شده برای شهرهای توریستی می باشد .
استان آذربایجان غربی با مرکزیت شهر ارومیه به دلیل همجواری با سه کشور مهم ترکیه،آذربایجان و عراق به عنوان دروازه ورود به اروپا می باشد که این موقعیت ممتاز ،ارومیه را از شهرهای دیگر متمایز می سازد.

محمد حضرت پور شهردار ارومیه در گفت و گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز در خصوص آخرین وضعیت پروژه اوریاد اظهار داشت: پروژه تجاری اوریاد  تا کنون در حدود 40% پیشرفت فیزیکی داشته است.

حضرت پور شهردار ارومیه در رابطه با وضعیت اشتغالی که پروژه اوریاد برای جوانان و بیکاران ایجاد می کند خاطر نشان کرد: این پروژه تجاری با اتمام خود به صورت مستقیم و غیر مستقیم برای 1500 اشتغال ایجاد می کند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید