02:48|دوشنبه, مهر 02 ,1403
تاریخ انتشار: 16 خرداد 1396 - 01:36
کد خبر: 6425

بعد از ماه رمضان سعی در روزانه کردن پروازهای فرودگاه ماکو خواهیم داشت

از فرودگاه عملیاتی ماکو روزهای یکشنبه، سه شنبه، پنجشنبه به صورت ثابت پرواز داریم و بعد از ماه مبارک رمضان نیز سعی در روزانه کردن این پروازها خواهیم داشت.

بعد از ماه رمضان سعی در روزانه کردن پروازهای فرودگاه ماکو خواهیم داشت

حسین فروزان مدیرعامل منطقه آزاد ماکو در گفت و گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز در خصوص آخرین وضعیت فرودگاه ماکو اظهر داشت: از فرودگاه عملیاتی ماکو روزهای یکشنبه، سه شنبه، پنجشنبه به صورت ثابت پرواز داریم و بعد از ماه مبارک رمضان نیز سعی در روزانه کردن این پروازها خواهیم داشت و پیش بینی می شود ترمینال اصلی تا هفته دولت به اتمام برسد و آن را افتتاح کنیم.

وی در رابطه با اقدامات در دست پیگیری گفت: در حال حاضر 110 کیلومتر بزرگراه، ایجاد 30 کیلومتر جاده آسفالت در ماکو، تبدیل جاده پلدشت به طول 23 کیلومتر 6 متری به 12 متری در دستور کار قرار دارد که پیش بینی می شود حداقل نصف آن امسال به پایان برسد.

مدیرعامل منطقه آزاد ماکو افزود: اتصال جاده شوط به جاده اصلی به طول 7 کیلومتر امسال به اتمام خواهد رسید، جاده آیت الله هاشمی که بین ماکو و بازرگان قرار دارد که تبدیل به بزرگراه شده و 98% آن عملیاتی شده است که با اتمام عملیات روشنایی آن به طور رسمی افتتاح خواهد شد.

حسین فروزان تصریح کرد: پارک، نمایشگاه، آثار باستانی و همچنین تعداد زیادی مرمت و بازسازی بناهای گردشگری و قدیمی از مجوعه کارهای دیگر در حال پیگیری در منطقه آزاد ماکو است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید