23:03|جمعه, مهر 27 ,1403
تاریخ انتشار: 26 خرداد 1396 - 04:26
کد خبر: 6476

برجام نتیجه اعتماد به دشمنان است

باید فرهنگ ناب علوی را در جامعه رواج دهیم.

برجام نتیجه اعتماد به دشمنان است

به گزارش سرویس فرهنگی باریش نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: تنها راه نجات انسان ها تقوا پیشه کردن و دوری از محرمات الهی می باشد.

وی بیان کرد: سالروز جهاد سازندگی با 28 خرداد مصادف شده است که این سازمان با تدبیر و کیاست امام خمینی(ره) ایجاد شد و تأسیس ارگان‌ها و نهادهای دیگر نشان از تدبر ایشان بود که با وجود جهاد سازندگی امید داریم هیچ منطقه محرومی در کشورمان وجود داشته باشد.

وی  ادامه داد: باید فرهنگ علوی را در جامعه رواج دهیم  تا مسئولان و مدیران  به امام علی(ع) و فرهنگ ناب علوی اقتدا کنند.
امام جمعه ارومیه گفت: برجام توافق هسته ای ناشی از  اعتماد کردن به دشمنان این مرز و بوم است.
 حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی افزود:  با توجه به اینکه نمی توان به دشمنان اعتماد کرد و اگر اعتماد کنیم خسارت میبینیم از این رو برجام، توافق هسته‌ای و خسارت‌های ناشی از آن نتیجه اعتماد کردن به دشمنان اسلام و انقلاب است.
وی با اشاره به اینکه مسئله ما و آمریکا حل شدنی نیست، ادامه داد:  دشمنی آمریکا و ایادی استکبار با ایران بر سر نظام جمهوری اسلامی است و گرنه حقوق بشر  و انرژی هسته ای را برای خود بهانه کرده اند تا بتوانند  نقشه های شوم خود را عملی کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: عده‌ای برای حل مشکل بین ایران و آمریکا به صورت بیهوده تلاش نکنند چون مسیر هر دو هر دو از همدیگر جدا است چراکه دوستی و روابط حسنه میان آمریکا و ایران امکان پذیر نیست بدلیل اینکه آنها کینه ی چندین ساله از ایران را دارند.

قریشی ادامه داد: چگونه ممکن است آمریکا که نماد فسق و جور است و ایران با رهبری مقتدرانه در یک کفه ترازو قرار گیرند باید مرزبندی و مضع صریحانه داشته باشیم تا فتنه 88 که نتیجه اعتماد بعضی از آقایان به مستکبران بود تکرار نشود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید