22:55|جمعه, مهر 27 ,1403
تاریخ انتشار: 26 خرداد 1396 - 22:40
کد خبر: 6478

اولین کاروان حج تمتع در 22مرداد اعزام خواهد

تدابیری که برای جلوگیری از حادثه باید انجام گیرد دو طرفه است که در یک طرف سعودی ها و در طرف دیگر عوامل ما قرار دارند.

اولین کاروان حج تمتع در 22مرداد اعزام خواهد

محمدرضا ندیری، رئیس سازمان حج و زیارت استان در گفت و گو با سرویس فرهنگی باریش نیوز گفت: اولین کاروان حج تمتع در 22مرداد اعزام خواهد شد که مدت پرواز شش روز می باشد و از ایستگاه پروازی ارومیه انجام خواهد شد، هر پرواز شامل 260 زائر خواهد بود که دو کاروان است.

وی ادامه داد: مدت زمان ثبت نام تمام شده است و تمامی 18 کاروان اختصاص یافته به این استان تکمیل ظرفیت شده؛ کل زائرین استان حدودا 2510 نفر می باشد که از این تعداد 96 نفر عوامل مربوطه هستند از جمله روحانیون، مدیر و عوامل پذیرایی که زائرین را در طول این مدت همراهی می کنند.

رئیس سازمان حج و زیارت استان اظهار داشت: در بعضی از کاروان ها تعداد بسیار جزئی انصرافی داشته ایم که علت آن نیز معمولا مسائل شخصی خود فرد از جمله مشکل هزینه بوده است، در حالت کلی استقبال بسیار زیاد بوده است.

ندیری افزود: تدابیری که برای جلوگیری از حادثه انجام گرفته از جمله مهمترین آن ها زمان بندی می باشد که نیاز به مدیریت دارد تا با ازدحام زائرین مواجه نشویم،درطرف دیگرسعودی ها قرار دارند و برابر با گزارشی که عوامل حج و زیارت حاضر در آنجا دادند، شاهد آزاد سازی گذرگاه های تنگ بوده اند تا بخاط ازدحام زائرین حادثه ای اتفاق نیافتد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید