22:42|جمعه, شهریور 30 ,1403
تاریخ انتشار: 26 خرداد 1396 - 23:11
کد خبر: 6480

اکنون در دنیا جنگ اقتصادی است/ با مفسدان اقتصادی مبارزه شدید انجام گیرد

امروز در دنیا جنگ، جنگ اقتصادی است، برای اجرای برنامه اقتصادی باید با مفاسد اقتصادی مبارزه شدید انجام گیرد و قوه قضائیه جدیت داشته باشد و مفسدان اقتصادی را با مجازات سرسخت روبه رو کرد.

اکنون در دنیا جنگ اقتصادی است/ با مفسدان اقتصادی مبارزه شدید انجام گیرد

ماموستا مصطفی محمودی، امام جمعه پیرانشهر در گفت و گو با سرویس سیاسی باریش نیوز با اشاره به لزوم اقتصاد مقاومتی در کشور به لحاظ سیاسی گفت: سال 96 از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید نام گذاری شده، به طوری که در سال های گذشته نیز به اقتصاد مقاومتی تاکید شده بود.

وی افزود: این نشان می دهد که مسئولین باید توجه بسایری داشته و تولید و اشتغال را در نظر بگیرند چراکه در سال های قبل جدیت نداشتند.

محمودی با بیان این که برای ایران اسلامی که دشمنان فراوانی در خارج از کشور دارند مسئله اقتصاد مهم به شمار می رود عنوان کرد: امروز در دنیا جنگ، جنگ اقتصادی است، به همین خاطر اقتصاد مقاومتی اگر اجرا بشود در همه مسائل اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تاثیر بسیاری مشاهده می شود و همچنین در مسائل نظامی اقتصاد مقاومتی تاثیر گذار است.

وی ادامه داد: الگوی مصرف باید اصلاح شده و از صادرات زیاد نفت به دیگر کشورها پرهیز کرد لذا صادرات در داخل را رواج داده و واحدهای تولید داخلی را اضافه و تقویت نمود.

امام جمعه پیرانشهر خاطرنشان کرد: اشتغال نیز بر اثر تقویت تولید به وجود آمده و از این رو آمار بیکاری کاهش پیدا می کند.

محمودی با اشاره به این که مقام معظم رهبری نیز فرموده که آن طوری که باید، کار نشده و مسئولان باید بیشتر از پیش اقدامات لازمه را در این زمینه انجام دهند اظهار کرد: برای اجرای برنامه اقتصادی باید با مفاسد اقتصادی مبارزه شدید انجام گیرد و قوه قضائیه جدیت داشته باشد و مفسدان اقتصادی را با مجازات سرسخت روبه رو کرد.

وی بیان کرد: دشمنان به اهداف خود نمی توانند برسند چراکه اقتصاد در کشور ایران اسلامی اهمیت بساری داشته ودر اولویت برنامه ها قرار گرفته است.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید