00:56|دوشنبه, مهر 02 ,1403
تاریخ انتشار: 31 خرداد 1396 - 23:35
کد خبر: 6534

افتتاح سامانه فاضلاب سردشت با حضور وزیر نیرو و مقامات عالی استان

امروز به مناسبت آغاز هفته صرفه جویی در مصرف آب سامانه فاضلاب سردشت با حضور وزیر نیرو، استاندار، مقامات عالی استان، نماینده مردم شهرستان سردشت، افتتاح شد.

افتتاح سامانه فاضلاب سردشت با حضور وزیر نیرو و مقامات عالی استان

رسول اکبری، مدیریت شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار سرویس اقتصادی باریش نیوز ضمن گرامیداشت آغاز هفته صرفه جویی در مصرف آب افزود: امروز به مناسبت همین روز سامانه فاضلاب سردشت با حضور وزیر نیرو، استاندار، مقامات عالی استان، نماینده مردم شهرستان سردشت، افتتاح شد.

وی تصریح کرد: در راستای مدیریت مصرف آب برای تمامی اقشار از جمله بانوان و کودکان در مهد کودک ها و مدارس همچنین در مصلی و مساجد با همراهی ائمه جماعت در سطح استان برنامه‌های مختلف آموزشی برگزار کرده ایم.

مدیریت شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در همین راستا بازدید های مختلفی از اقشار مختلف مردم صورت گرفته شده است، مردم ما با دیدن فرایند و سختی های مراحل تصفیه آب در جهت صرفه جویی مصرف آب با شرکت آب و فاضلاب شهری همکاری می‌کنند.

رسول اکبری با اشاره به مقایسه میزان مصرف آب نسبت به سال های گذشته گفت: متاسفانه میزان مصرف آب با عنایت به افزایش جمعیت نسبت به سال های گذشته با افزایش همراه بود.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه منابع آب ما محدود است از مردم عزیز خواهشمندیم مسئله آب را جدی بگیرند و با مدیریت مصرف آب در کنار ما بوده و همراهی کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید