02:57|دوشنبه, مهر 02 ,1403
تاریخ انتشار: 08 تیر 1396 - 00:46
کد خبر: 6567

پیش بینی می شود قطار تا 3 ماه آتی افتتاح شود

سرعت اجرای عملیات قطار در سال 95 حل گردیده است و هم اکنون مشکل ما مشکل اجرائی نمی باشد و تقریبا وعده ای که داده شده بود تا قطار در این دولت افتتاح شود در حال تحقق است و هیچ گونه مشکلی در حال حاضر وجود ندارد.

پیش بینی می شود قطار تا 3 ماه آتی افتتاح شود

سید هادی بهادری نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز در خصوص آخرین وضعیت پروژه قطار گفت: سرعت اجرای عملیات قطار در سال 95 حل گردیده است و هم اکنون مشکل ما مشکل اجرائی نمی باشد و تقریبا وعده ای که داده شده بود تا قطار در این دولت افتتاح شود در حال تحقق است و هیچ گونه مشکلی در حال حاضر وجود ندارد.

وی در خصوص هزینه های انجام شده عنوان داشت: چند برابر هزینه ای که در سال های گذشته برای پروژه قطار صرف شده بود در سال گذشته انجام و هزینه شده است و این نشان می دهد که مشکل اصلی این پروژه نبود پیگیر کننده بوده است بطوریکه حدود 170 میلیارد در سال قبل بودجه برای این عملیات دریافت شد ولی در دوره های قبلی نماینده ها فعالیت و حرکتی نداشتند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: هم اکنون با سرعت قابل توجه و خوبی ریل گذاری در حال انجام می باشد و متصور می شویم تا 3 ماه آینده این پروژه به اتمام برسد.

بهادری خاطر نشان کرد: در سال های گذشته پیگیری ها در این زمینه انجام نمی شد و بیشتر مسئولان در پی مسائل سیاسی و حاشیه ای بودند و قبل از اینکه به مسائل مردم فکر کنند به مسائل و سیاست های خود فکر کرده اند و هم اکنون نیز برخی ها از آمدن قطار به ارومیه ناراحت هستند و پیشرفت ارومیه را نمی خواهند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید