02:57|شنبه, مهر 28 ,1403
تاریخ انتشار: 09 تیر 1396 - 23:07
کد خبر: 6571

16 پایگاه برای اسکان موقت در سطح استان شروع به فعالیت کرده اند

64 مدرسه در اجرای طرح اسکان موقت فرهنگیان مجری طرح بوده و در این رابطه 691 کلاس برای استقبال از مسافران تجهیز شده اند.

16 پایگاه برای اسکان موقت در سطح استان شروع به فعالیت کرده اند

مسعود رضا مالمیر، دبیر ستاد اسکان استان آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگی باریش نیوز در خصوص ستاد های اسکان در استان اذعان کرد: اسکان موقت فرهنگیان در تابستان 96 حدود 16 پایگاه در سطح استان شروع به فعالیت کرده اند، 64 مدرسه مجری طرح این قضیه می باشند، 691 کلاس در این طرح تجهیز شده اند.

وی  در پاسخ به سوال خبرنگار در خصوص کلاس بندی گفت: امسال کلاس ها در سه گروه ویژه، الف و ب هستند، که نسبت به پارسال کلاس های ج از این گروه حذف شده اند که کلاس های ب نیز در حالت آماده باش هستند که اگر کلاس های ویژه و الف جواب گوی مسافران نباشد در این صورت از کلاس های ب استفاده خواهیم کرد.

مسعود رضا مالمیر افزود: کلاس های ویژه شامل تجیزات از جمله یخچال، تلوزیون، مفرش، پتو، بالشف تخت و تشک و حمام و آشپزخانه مشترک می باشد، کلاس های الف مفرش و دارای پتو، بالش، یخچال و تلوزیون مستقل ولی حمام و آشپزخانه مشترک می باشد.

وی در این رابطه ادامه داد: کلاس های نوع ب نیز مفرش و دارای پتو و بالش هستند ولی تلوزیون، یخچال، حمام و آشپزخانه مشترک دارند؛ همچنین پیش بینی می شود  استقبال ومسافران در تابستان 96 نسبت به پارسال بیشتر باشند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید