00:51|دوشنبه, مهر 02 ,1403
تاریخ انتشار: 09 تیر 1396 - 23:24
کد خبر: 6572

به مناسبت روز صنعت و معدن مسابقاتی بین گروهی از کالاها برگزار خواهد شد

از روز یکم تیر ماه تا 10 تیر ماه روز تولید ملی نام گذاری شده است و روز 10 تیر ماه به روز صنعت و معدن معروف است و در این رابطه برنامه هایی در تهران برگزار می شود.

به مناسبت روز صنعت و معدن مسابقاتی بین گروهی از کالاها برگزار خواهد شد

جعفر صادق اسکندری مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز در خصوص روز صنعت و معدن اظهار داشت: از روز یکم تیر ماه تا 10 تیر ماه روز تولید ملی نام گذاری شده است و روز 10 تیر ماه به روز صنعت و معدن معروف است و در این رابطه برنامه هایی در تهران برگزار می شود.

وی در مورد برنامه ها و مسابقاتی که در استان آذربایجان غربی برگزار خواهد شد خاطر نشان کرد: در این زمینه از 9 گروه کالایی، صنعتی مثل صنعت نساجی، صنعت پوشاک، صنعت صنایع فلزی و غیز فلزی، صنعت خودرو و صنعت ماشین سازی دعوت شده است.

 مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: از بین صنعت های دعوت شده 57 واحد ثبت نام نموده اند که از میان این تعداد 14 گروه انتخاب شده و به مسابقات کشور معرفی می شوند که 9 گروه تولیدی، 3 گروه صنعتی و یک مورد پیشکسوت صنعتی خواهد بود.

 جعفر صادق اسکندری در خصوص زمان برگزاری این مراسم یاد آور شد: این مراسمات در روزهای تیر ماه امسال برگزار و نفرات منتخب شناسایی خواهند شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید