00:55|دوشنبه, مهر 02 ,1403
تاریخ انتشار: 11 تیر 1396 - 21:56
کد خبر: 6581

بازدید شبانه از واحدهای صنعتی و تولیدی ارومیه

مختار خانی رییس اداره حفاظت محیط زیست  شهرستان ارومیه گفت:  به صورت شبانه از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان ارومیه بازدید شد.

بازدید شبانه از واحدهای صنعتی و تولیدی ارومیه

به گزارش سرویس اقتصادی باریش نیوز، مختار خانی با اشاره به ارتقا سطح نظارتی بر واحدهای صنعتی اظهار داشت: در راستای ارتقای سطح نظارتی و انجام پایش‌های هدفمند و موثر، بازدیدهای شبانه و مداوم از واحدهای صنعتی و تولیدی به ویژه در شهرک‌های صنعتی استان انجام می‌شود.‌

وی با بیان اینکه بازدیدهای شبانه از واحدهای صنعتی، به صورت منظم و مستمر به انجام خواهد رسید خاطرنشان کرد: از مهمترین اهداف انجام نظارت و پایش در مناطق زیست محیطی و شهرک‌های صنعتی، افزایش ضریب حفاظتی، شناسایی چالش‌ها و مسائل محیط زیستی در عرصه‌های مختلف و ارائه راهکارهای مناسب و موثر در زمینه برطرف شدن این مشکلات است.

وی با اشاره به اقدامات گسترده در خصوص عمومی‌سازی فرهنگ زیست محیطی و هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی استان برای اجرای هرچه بهتر تکالیف، وظایف و ماموریت‌ها تصریح کرد: این اداره در راستای حفظ و حراست از عرصه‌های محیط زیست طبیعی و انسانی، برخورد قاطع با متخلفان خواهد داشت.

خانی افزود:  در این بازدید به سه واحد متخلف اخطاریه زیست محیطی یک هفته ای صادر گردید تا در طول مدت یک هفته نسبت به رفع آلودگی های ایجاد شده اقدام نماید در غیر اینصورت برابر  قوانین و مقررات با واحدهای متخلف برخورد می شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید