00:58|دوشنبه, مهر 02 ,1403
تاریخ انتشار: 12 تیر 1396 - 22:48
کد خبر: 6591

لازم است با حمایت از تولیدات داخلی نیاز خود را به بیگانگان بر طرف کنیم

ما باید به آنچه که خداوند داده است توجه کنیم و کارهای خودمان را به حد کفایت برسانیم و نیازهایمان را به بیگانگان رفع کنیم چرا که در اینصورت بیگانه چیزی را از ما می گیرد که هیچ، امتیازی نیز به ما نمی دهد.

لازم است با حمایت از تولیدات داخلی نیاز خود را به بیگانگان بر طرف کنیم

ماموستا عبدالرحمن خلیفه‌ زاده امام جمعه بوکان در گفت و گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز در خصوص حمایت از تولیدات داخلی گفت: لازم است مردم ایران کاری انجام دهیم تا از نیاز به بیگانگان خودمان را رها کنیم و باید به خود به خودمان توجه کنیم و کارهایی را انجام ندهیم که به نوعی دشمن را شاد کند.

وی ادامه داد: ما باید به آنچه که خداوند داده است توجه کنیم و کارهای خودمان را به حد کفایت برسانیم و نیازهایمان را به بیگانگان رفع کنیم چرا که در اینصورت بیگانه چیزی را از ما می گیرد که هیچ، امتیازی نیز به ما نمی دهد.

ماموستا عبدالرحمن خلیفه‌ زاده تصریح کرد: ضرورت دارد از امکانات خودمان استفاده کنیم و نیازمندی های خود را رفع کنیم، چرا که دشمن نمی خواهد ما در رفاه و تعادل باشیم؛ اگر ما به بیگانگان نیاز داشته باشیم آن ها با توجه به این موضوع سو استفاده می کنند و امتیازات زیادی از ما می گیرند.

  امام جمعه بوکان در پایان خاطر نشان کرد: بزرگان ما توصیه کرده اند که از امکاناتی که داریم باید بهره کافی را ببریم و آن ها را به کار بیاندازیم تا به دشمنان محتاج نباشیم چون دشمن سعادت ما را نمی خواهد و همیشه دنبال سو استفاده از ما هستند.

               

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید