00:47|دوشنبه, مهر 02 ,1403
تاریخ انتشار: 12 تیر 1396 - 23:58
کد خبر: 6593

شرکت مخابرات بر پرداختی های پیمانکاران به کارکنان نظارت دقیق دارد

تمامی کارکنان رسمی شرکت مخابرات حق و حقوق خود را دریافت نموده اند و یک مورد وجود داشت که گفته می شد حقوق آن ها پرداخت نشده است است در صورتی که قبل از عید فطر تمام پول و حقوق به پیمانکارها پرداخت گردیده و در حال حاضر نیز در حال پیگیری عدم پرداخت حق و حقوق کارگران توسط یکی از پیمانکاران هستیم و به شدت با وی برخورد خواهیم کرد.

شرکت مخابرات بر پرداختی های پیمانکاران به کارکنان نظارت دقیق دارد

بهمن اسماعیل زاده مدیر عامل شرکت مخابرات استان آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز در خصوص خبرهای منتشر شده مبنی بر عدم پرداخت حقوق کارکنان مخابرات اظهار داشت: تمامی کارکنان رسمی شرکت مخابرات حق و حقوق خود را دریافت نموده اند و یک مورد وجود داشت که گفته می شد حقوق آن ها پرداخت نشده است است در صورتی که قبل از عید فطر تمام پول و حقوق به پیمانکارها پرداخت گردیده و در حال حاضر نیز در حال پیگیری عدم پرداخت حق و حقوق کارگران توسط یکی از پیمانکاران هستیم و به شدت با وی برخورد خواهیم کرد.

وی ادامه داد: حقوق کارگران توسط پیمانکاران پرداخت می شود و تنها پرداخت حقوق کارکنان رسمی مستقیما توسط شرکت مخابرات پرداخت می شود و بایستی حق و حقوق تمامی کارگران پیمانکاری نیز پرداخت می شد.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان آذربایجان غربی تصریح کرد: اگر به عملکرد شرکت های مخابرات دیگر استان ها توجه داشته باشیم بدست می آوریم که بیش از 7 ماه است حقوق پرداخت نکرده اند و در مقایسه با آن ها شرکت مخابرات آذربایجان غربی عملکرد بسیار بهتری داشته است.

اسماعیل زاده در پایان خاطر نشان کرد: شرکت مخابرات بر پرداختی های پیمانکاران به کارگران نظارت کافی را دارد و در صورت مشاهده تخلف و عدم پرداخت حقوق کارگران به شدت با آن ها برخورد خواهد شد.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید