02:59|دوشنبه, مهر 02 ,1403
تاریخ انتشار: 13 تیر 1396 - 00:10
کد خبر: 6595

سرمایه گذاری در آذربایجان غربی نیازمند فرهنگ سازی است

جای خالی فرهنگ سازی سرمایه گذاری در آذربایجان غربی به وضوح دیده می شود، در واقع گفتنی است که سرمایه گذاری در استان ما فرهنگ سازی می خواهد چراکه فرهنگ آن جا نیفتاده است.

سرمایه گذاری در آذربایجان غربی نیازمند فرهنگ سازی است

سید هادی بهادری نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز، با اشاره به کمبود سرمایه گذار در داخل آذربایجان غربی گفت: سرمایه گذاری نیاز به زیرساخت ها و زمینه های مخصوص به خود دارد.

وی افزود: مسئولین استانی که به روی کار می روند باید به این موضوع نیز توجه داشته باشند که آیا سرمایه گذاری در استان ما در چه مرحله ای قرار دارد.

بهادری با اشاره به این که سرمایه گذاری در آذربایجان غربی جایگذاری نشده است ادامه داد: سرمایه گذاری داخلی و خارجی نیازمند اهمیت و دقت بسیاری از سوی مقام مسئولان ذی ربط می باشد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: زیرساخت های اولیه در تمام بخش ها برای چنین اقدامی در استان ضروری است؛ همچنین باید به این اشاره کرد که مردم هم در مسئله سرمایه گذاری کم کاری کرده اند.

وی با بیان این که جای خالی فرهنگ سازی سرمایه گذاری در آذربایجان غربی به وضوح دیده می شود اظهار کرد: در واقع گفتنی است که سرمایه گذاری در استان ما فرهنگ سازی می خواهد چراکه فرهنگ آن جا نیفتاده، هم مسئولان و هم مردم در خصوص این موضوع پیگیر نیستند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید