03:03|دوشنبه, مهر 02 ,1403
تاریخ انتشار: 16 تیر 1396 - 23:03
کد خبر: 6612

مسئولان با کم کردن مالیات و جلوگیری از قاچاق از تولیدات داخلی حمایت کنند

مسئله حمایت از تولیدات داخلی یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی است که چند سالی است که مورد توجه مسئولان کشوری خصوصا رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است و به عنو ان شعار های سال نیز انتخاب شده است و در حقیقت تابلویی است که به آن سمت و سو اشاره می کند و همگان باید به آن توجه داشته باشند.

مسئولان با کم کردن مالیات و جلوگیری از قاچاق از تولیدات داخلی حمایت کنند

حجت الاسلام و المسلمین حاج جواد مجتهد شبستری نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز در رابطه با حمایت از تولیدات داخلی اظهار داشت: مسئله حمایت از تولیدات داخلی یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی است که چند سالی است که مورد توجه مسئولان کشوری خصوصا رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است و به عنو ان شعار های سال نیز انتخاب شده است و در حقیقت تابلویی است که به آن سمت و سو اشاره می کند و همگان باید به آن توجه داشته باشند.

وی ادامه داد: در این راستا مردم حدالامکان از خرید اجناسی که مشابه داخلی دارند از خرید اجناس خارجی صرف نظر کنند و به سمت خرید کالای تولید داخل حرکت کنند تا تولید کننده داخلی و کارگر ایرانی نیز در این مسیر تشویق شوند.

حجت الاسلام و المسلمین حاج جواد مجتهد شبستری در رابطه با وظیفه مسئولان در این خصوص یادآور شد: مسئولان با حمایت های همه جانبه از کالاهای داخلی با انجام کارهایی همانند کم کردن مالیات، جلوگیری از قاچاق چرا که قاچاق مسئله ای است که رهبر معظم انقلاب بر جلوگیری از آن تاکید زیادی دارند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری افزود: مسئولان کشوری باید بیاندیشند و تلاش کنند تا ما به صورت جدی با قاچاق به مقابله بپردازیم و همچنین باید از وارد کردن اجناس غیر ضرور و اجناسی که کالای مشابه آن در داخل کشور وجود دارد جلوگیری به عمل آید.

حاج جواد مجتهد شبستری تاکید کرد: قوای سه گانه کشور باید در تعیین و ایجاد قانون، اجرای قانون و پیگیری اجرای قانون دقت کافی را به کار ببرند تا در نهایت بتوان از قاچاق کالا به داخل کشور جلوگیری کرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید