00:54|دوشنبه, مهر 02 ,1403
تاریخ انتشار: 19 تیر 1396 - 22:21
کد خبر: 6644

مدیران سایپا از برگزاری نمایشگاه در ارومیه اظهار ندامت و پشیمانی کردند

دراین نمایشگاه به هیچ وجه رضایت مدیران نمایندگی های سایپا در ارومیه و یا مدیران شرکت خودروسازی سایپا که از تهران به ارومیه آمده بودند جلب نشد.

مدیران سایپا از برگزاری نمایشگاه در ارومیه اظهار ندامت و پشیمانی کردند

علی جعفری لک مدیر نمایندگی شرکت خودروسازی سایپا در ارومیه در گفت و گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز در خصوص میزان رضایت مدیران سایپا از نمایشگاه برگزار شده در پارک جنگلی ارومیه اظهار داشت: در این نمایشگاه به هیچ وجه رضایت مدیران نمایندگی های سایپا در ارومیه و یا مدیران شرکت خودروسازی سایپا که از تهران به ارومیه آمده بودند جلب نشد.

وی در رابطه با مشکلاتی که در این نمایشگاه وجود داشت عنوان کرد: این نمایشگاه را در سوله هایی برگزار کردند که کمترین امکانات از جمله آب سرد کن و سیستم تهویه هوا و حتی کولر را نیز نداشت و می توان گفت که ضعیف ترین نمایشگاهی بود که برگزار شد و اگر این نمایشگاه را با نمایشگاه های تبریز و تهران و... مقایسه کنیم نمی توان اسم این را نمایشگاه نهاد.

جعفری لک ادامه داد:سایپا با این وضعیتی که دید احتمال سرمایه گذاری آن در ارومیه وجود ندارد و با این تفاسیر سایپا احتمالا از سال های آینده در این نمایشگاه شرکت نخواهد کرد.

مدیر نمایندگی شرکت خودروسازی سایپا در ارومیه در پایان خاطر نشان کرد: مدیران سایپا از برگزاری چنین نمایشگاهی اظهار ندامت و پشیمانی کردند و در طول این نمایشگاه به کمترین دستاوردها نیز نرسیدیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید