00:54|دوشنبه, مهر 02 ,1403
تاریخ انتشار: 20 تیر 1396 - 04:45
کد خبر: 6649

دولت خرید 114 کالا که مشابه آن در داخل تولید می شود را ممنوع کرده است

با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت قصد داریم کالاهایی که به صورت انبوه در آذربایجان غربی تولید می شوند را در بین این 114 کالا قرار دهیم.

دولت خرید 114 کالا که مشابه آن در داخل تولید می شود را ممنوع کرده است

به گزارش سرویس اقتصادی باریش نیوز، جعفر صادق اسکندری مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران در خصوص سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) ظهار داشت: در راستای فعالسازی واحدهای تولیدی  استان و حمایت از واحدهای تولیدی استان این سامانه راه اندازی شده است؛ دستگاه های دولتی ملزم به خرید اجناس و وسایل مد نظر خود از استان خود هستند و تنها در صورت ضروزت می توانند از سایر استان ها خرید انجام دهند.

وی ادامه داد: در این راستا دولت با ابلاغ بخشنامه ای از خرید ۱۱۴ قلم کالا که مشابه آن در داخل تولید می شود را ممنوع کرده است و اگر دستگاه های دولتی خارج از این عمل کنند خلاف است.

اسکندری تصریح کرد: با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت قصد داریم کالاهایی که به صورت انبوه در آذربایجان غربی تولید می شوند را در بین این 114 کالا قرار دهیم که در این راستا کارگاهی نیز برگزار شد و با حضور  قائم مقام معاونت وزیر صنعت، معدن و تجارت شرایط آن بررسی و به فعالان اقتصادی توضیح داده شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید