00:58|دوشنبه, مهر 02 ,1403
تاریخ انتشار: 21 تیر 1396 - 22:07
کد خبر: 6661

ریل گذاری نیز با سرعت خوبی در حال انجام است/پیش بینی می شود اوایل مهرماه کار قطار تمام شود

پیش بینی می شود اوایل مهرماه کار تمام شود و سپس اقدامات لازم فنی انجام می گیرد تا به مرحله بهره برداری برسد، با توجه به اینکه کارگاه فعال است و همه تلاش می کنند لذا یکی دو هفته تاخیر در اتمام پروژه نمی تواند چندان مهم باشد.

ریل گذاری نیز با سرعت خوبی در حال انجام است/پیش بینی می شود اوایل مهرماه کار قطار تمام شود

به گزارش سرویس اقتصادی باریش نیوز، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در خصوص آخرین وضعیت پروژه راه آهن گفت : ایستگاه راه آهن ارومیه از پیشرفت 85 درصدی برخوردار است. ریل گذاری نیز با سرعت خوبی در حال انجام است و 38 کیلومتر باقیمانده که روزی هزار متر ریل گذاری می کنند.

وی ادامه داد: پیش بینی می شود اوایل مهرماه کار تمام شود و سپس اقدامات لازم فنی انجام می گیرد تا به مرحله بهره برداری برسد، با توجه به اینکه کارگاه فعال است و همه تلاش می کنند لذا یکی دو هفته تاخیر در اتمام پروژه نمی تواند چندان مهم باشد.

وزیر راه و شهرسازی در خصوص اینکه کارگران حوزه ریل گذاری مدعی هستند که سه ماه است حقوق دریافت نکردند اظهار داشت: انشاالله به زودی این مطالبات پرداخت می شود.

وی در خصوص قطار سریع السیر ارومیه به تبریز بیان کرد: با توجه به اینکه بنده خودم موافق این امر هستم و نمایندگان ارومیه و مسئولین استانی نیز پیگیرند لذا فعلا در حال بررسی هستیم تا بعد از ارائه گزارش فنی اعتبار لازم برای آن اختصاص یابد.

طبق گفته مسئولین امر بعد از اتمام ریل گذاری بیش از یک ماه زمان نیاز است تا قطار به مرحله بهره برداری برسد با احتساب گفته های وزیر که ریل گذاری مهرماه به اتمام می رسد لذا شنیدن سوت قطار در آبان ماه دور از ذهن نیست.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید