00:58|شنبه, مهر 28 ,1403
تاریخ انتشار: 23 تیر 1396 - 21:45
کد خبر: 6667

خدمات سازمان بهزیستی در این هفته رایگان ارائه می شود/خیرین همواره همراه ما بوده اند

در این هفته نمایشگاهی در گوللرباغی افتتاح خواهد شد؛ دستاوردهای مددجویان بهزیستی که در بخش اشتغال فعالیت دارند و همچنین خدماتی که بهزیستی ارائه می دهد در این نمایشگاه به معرض دید مردم گذاشته خواهد شد.

خدمات سازمان بهزیستی در این هفته رایگان ارائه می شود/خیرین همواره همراه ما بوده اند

رسول بابایان رئیس سازمان بهزیستی ارومیه در گفت و گو با سرویس فرهنگی باریش نیوز در رابطه با برنامه های هفته بهزیستی این سازمان اظهار داشت: نشست با نمایندگان ارومیه در مجلس شورای اسلامی و همچنین نشست با فرماندار ارومیه در ابتدای این هفته قرار بود برگزار شود که بنابر دلایلی این دیدارها به روز چهارشنبه موکول گردید.

وی در خصوص دیگر برنامه های سازمان بهزیستی اظهار داشت: در این هفته نمایشگاهی در گوللرباغی افتتاح خواهد شد؛ دستاوردهای مددجویان بهزیستی که در بخش اشتغال فعالیت دارند و همچنین خدماتی که بهزیستی ارائه می دهد در این نمایشگاه به معرض دید مردم گذاشته خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: برنامه غبار روبی مزار شهدا که روز دوشنبه برگزار خواهد شد و همچنین در هفته بهزیستی هر خدماتی که این سازمان ارائه می دهد چه از لحاظ توانمند سازی و چه از لحاظ مشاوره های حضوری باشد به صورت رایگان و بدون هزینه انجام می گیرد.

رسول بابایان در پایان خاطر نشان کرد: خداوند را شاکریم که خیرین هرگز ما را رها نکرده اند و همواره با ما همراه بوده اند و در مشکلاتی که وجود داشته است به یاری ما آمده اند؛ از ملت و مردم ارومیه نیز درخواست داریم همکاری خود را با قطه نکنند و به خیر بودن خود ادامه دهند.

               

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید