22:48|یکشنبه, مهر 01 ,1403
تاریخ انتشار: 23 تیر 1396 - 22:43
کد خبر: 6668

احداث ایست اجباری مرز رازی خوی برای گمرکات و تاجران مفید است

اگر این طرح استارت زده شود و زیر ساخت های آن آماده شود تجار بیشتر از مرزهای استان آذربایجان غربی استقبال خواهند کرد و این طرح در صورت عملیاتی شدن می تواند فوایدی زیادی برای گمرکات و تاجران در پی داشته باشد.

احداث ایست اجباری مرز رازی خوی برای گمرکات و تاجران مفید است

پرویز تقوی مدیر کل گمرک ارومیه و ناظر گمرکات استان آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز در خصوص کلنگ زنی ایست اجباری مرز رازی خوی و تاثیر آن بر گمرکات استان آذربایجان غربی اظهار داشت: اگر ایست اجباری مرز رازی خوی عملیاتی شود قطع به یقین برای تجارت و گمرکات نیز می تواند بسیار مفید واقع شود.

این مقام مسئول ادامه داد: اگر این طرح استارت زده شود و زیر ساخت های آن آماده شود تجار بیشتر از مرزهای استان آذربایجان غربی استقبال خواهند کرد و این طرح در صورت عملیاتی شدن می تواند فوایدی زیادی برای گمرکات و تاجران در پی داشته باشد و به نوعی برای هر دو طرف سودآور و مفید خواهد بود.

مدیر کل گمرک ارومیه و ناظر گمرکات استان آذربایجان غربی در پایان خاطر نشان کرد: اگر زیر ساخت ها در زمینه گمرک و تجارت در اختیار نباشد نمی توان کاری انجام داد ولی خوشبختانه با شروع ساخت فاز اول امیدوارم طی زمان پروژه که پیش بینی شده است بتوانیم زیر ساخت ها را آماده کنیم.

اواخر هفته گذشته با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهر سازی، عبدالحسین علی اکبری مدیر کل راهداری و حمل و نقل استان آذربایجان غربی، سیدتقی کبیری نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی و برخی دیگر از مسئولان ارشد استانی و کشوری مراسم کلنگ زنی ایست اجباری مرز رازی خوی انجام شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید