10:31|جمعه, شهریور 30 ,1403
تاریخ انتشار: 25 تیر 1396 - 23:49
کد خبر: 6687

تلاش خود را برای موفقیت تراکتورسازی به کار می بندیم/عالیشاه در تراکتورسازی می ماند

تمامی اعضای تیم  بازیکنان، کادرفنی، کادر مدیریتی و هواداران تمام تلاش خود را انجام می دهند تا فصلی موفقیت آمیز و سربلند را برای تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز رقم بزنند.

تلاش خود را برای موفقیت تراکتورسازی به کار می بندیم/عالیشاه در تراکتورسازی می ماند

مصطفی آجرلو مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز در گفت و گو با سرویس ورزشی باریش نیوز در خصوص اردوهای پیش فصل تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: یک اردو به مدت 10 روز در تهران برگزار کردیم و طی این اردو نیز تیم در 3 بازی تدارکاتی به میدان رفت و تیم فوتبال تراکتورسازی با اتمام اردوی پیش فصل تهران هم اکنون به تبریز برگشته و امروز اولین تمرین خود را در زمین اختصاصی تراکتورسازی برگزار خواهد کرد.

وی در رابطه با نقل و انتقالات تیم فوتبال تراکتورسازی اظهار داشت: محرومیت تراکتورسازی از 2 پنجره نقل و انتقالاتی بود که یکی در نیم فصل لیگ گذشته و دیگری در نقل و انتقالات تابستانی امسال اعمال شد و تیم تراکتورسازی از نیم فصل آتی مشکلی برای جذب بازیکن نخواهد داشت.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز در مورد آخرین وضعیت برخی بازیکنان این تیم عنوان داشت: در رابطه با احمد نوراللهی باشگاه تراکتورسازی تبریز تمامی مساعدت و همکاری خود را با باشگاه پرسپولیس تهران و دیگر سازمان ها انجام داده و خوشبختانه کسری خدمت این بازیکن نیز تائید شده و امیدواریم اگر مانع قانونی وجود نداشته باشد از ابتدای فصل برای تیم خود بازی کند.

آجرلو تصریح کرد: هاشم بیک زاده از دیگر بازیکنانی بود که در نیم فصل گذشته به تراکتورسازی پیوسته بود ولی با اعلام سازمان لیگ هم اکنون به عنوان بازیکن آزاد شناخته می شود؛ امید عالیشاه هم به عنوان بازیکن سرباز تراکتورسازی شناخته می شود و با باشگاه قرارداد دارد و مشکلی از بابت وی وجود ندارد و فعلا مسئله ای در رابطه با پیوستن عالیشاه به ملوان بند انزلی و فجر شهید سپاسی شیراز مطرح نیست و باشگاه تراکتورسازی به حضور این بازیکن نیازمند و خود بازیکن نیز علاقه به همکاری با باشگاه را دارد.

این مقام افزود: بعد از بازی تدارکاتی با سپاهان اصفهان یحیی گل محمدی سرمربی تیم نظر خود را در مورد محسن بنگر که گفته می شد با مصدومیت هادی محمدی به لیست تیم بر می گردد اعلام کرد و به این ترتیب برگشت وی به لیست تراکتورسازی منتفی است.

مصطفی آجرلو مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز در خصوص پیش بینی ها از نتایج تیم با توجه به محرومیت از نقل و انتقالات و کمبود بازیکن تاکید کرد: تمامی اعضای تیم  بازیکنان، کادرفنی، کادر مدیریتی و هواداران تمام تلاش خود را انجام می دهند تا فصلی موفقیت آمیز و سربلند را برای تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز رقم بزنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید