03:04|شنبه, مهر 28 ,1403
تاریخ انتشار: 26 تیر 1396 - 00:10
کد خبر: 6688

"یرآلما کبابی" برند غذایی آذربایجان؛ راهی برای افزایش درآمد شهر

"یرآلما کبابی"  یا سیب زمینی تنوری ارومیه از فولکولورهای لذیذ آذربایجان است که با معرفی آن می توان گردشگر و درآمدزایی بیشتری را در این راه جذب شهر خود کرد.

"یرآلما کبابی" برند غذایی آذربایجان؛ راهی برای افزایش درآمد شهر

به گزارش سرویس فرهنگی باریش نیوز، "یرآلما کبابی" یا کباب سیب زمینی یکی از فولکولورهایی است که در چند سال اخیر بیش از پیش در بین مردم ترک زبان آذربایجان به ویژه ارومیه رایج شده است.

یقینا این فولکولور از خوشمزه ترین و پرطرفدارترین فرهنگ هایی است که در این منطقه به چشم می خورد؛ به طوری که با هر بار سفر به ارومیه و خوردن این فست فود خوشمزه و سالم، یقینا در شهر و مناطق دیگر نیز به دنبال آن خواهید گشت.

"یرآلما کبابی" به عنوان برند غذایی شهر اورمیه معروف است غذایی بسیار لذیذ و سالم که نمی توان آن را با فست فود هایی که معلوم نیست چه محتویاتی دارند مقایسه کرد.

در این میان کم نیستند افرادی که با این شغل کسب درآمد می کنند و از این راه، نان حلال سر سفره خود میبرند.

در این میان این برند غذایی آذربایجان غربی در بین سایر شهرها نیز نام و آوازه ای برای خود دارد و به عنوان لذیذترین غذای اورمیه بر سر زبانهاست.

کمتر مسافری را می توان یافت که به این شهر سرسبز سفر کرده باشد و این غذای لذیذ و خوشمزه را نخورده باشد.

نوستالژی کباب سیب زمینی با بوی تخم مرغ، برند غذایی است که در سال های اخیر میزبان مهمانان زیادی در شهرمان بوده است.

می توان با استفاده از قدرت رسانه ای که داریم نوستالژی ارومیه را همانند فلافل اهوازی، آوازه شهرها  کرد و از این فرصت نیز برای جذب گردشگر و درآمدزایی استفاده کرد.

ارومیه، یکی از شهرهای است که واقعا ظرفیت و پتانسیل بسیاری در جذب گردشگر دارد، اما همه این ها نیازمند توجه و رسیدگی می باشد.

ما میتوانیم به جای مغازه های فست فودی و فلافلی و دیگر غذاهای ناسالم مغازه های کاملا بهداشتی یرآلما کبابی راه بیندازیم و نام و آوازه این برند غذاییمان را به گوش همه برسانیم.

از دیگر مسائلی که در این میان نمی توان از کنارش ساده گذشت ترجمه نام یرآلما کبابی به سیب زمینی تنوری است. چرا که این برند غذایی باید با همان نام اصیل خود در همه جا شناخته شود و اصالت و برند بودن خود را حفظ کند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید