01:03|دوشنبه, مهر 02 ,1403
تاریخ انتشار: 28 تیر 1396 - 10:56
کد خبر: 6699

درآمد حاصل شده از پرواز هواپیماهای قطری برای همه فرودگاه های کشور شامل می شود

پروازهاى عبورى در مسير خود از آسمان تعداد زيادى از شهرها و استان های كشور عبور مي كنند و ادامه مسير بيشتر اين پروازها از آسمان اروميه انجام می شود و به نوعی ارومیه دروازه ورود پروازها به خارج از مرزها است.

درآمد حاصل شده از پرواز هواپیماهای قطری برای همه فرودگاه های کشور شامل می شود

کمال پرهیزکار مدیر کل فرودگاه های استان آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز در خصوص پروازهای هواپیماهای قطری از آسمان ایران و خصوصا آسمان استان آذربایجان غربی و منافع آن برای فرودگاه های کشور اظهار داشت:  پرواز هواپیماهای قطری توسط مركز كنترل فضاى كشورشركت فرودگاه ها و ناوبرى هوايى ايران هدايت مي شوند و نفع و منفعت این پروازها براى همه فرودگاههاى كشور مي باشد.

وی در رابطه با پروازهای بین المللی و هواپیماهای قطری که از استان آذربایجان غربی عبور می کنند در مقایسه با دیگر استان ها تصریح کرد: پروازهاى عبورى در مسير خود از آسمان تعداد زيادى از شهرها و استان های كشور عبور مي كنند و ادامه مسير بيشتر اين پروازها از آسمان اروميه انجام می شود و به نوعی ارومیه دروازه ورود پروازها به خارج از مرزها است.

کمال پرهیزکار در پایان خاطر نشان کرد: اکثریت پروازهای بین المللی که از آسمان ارومیه انجام می شود به مقصد کشورهای اروپایی است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید