22:54|یکشنبه, مهر 01 ,1403
تاریخ انتشار: 31 تیر 1396 - 22:43
کد خبر: 6712

افتتاح فاز اول تقاطع آذربایجان در هفته دولت

اگر مشکل خاصی در این زمینه به وجو نیاید زمان افتتاح فاز اول تقاطع غیر هم سطح آذربایجان و شهر بازی دهکده چی چست در هفته دولت که در نیمه اول شهریور واقع است خواهد بود و پیشرفت آن کلی است.

افتتاح فاز اول تقاطع آذربایجان در هفته دولت

رضا جوان کیا معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه در گفت و گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز در خصوص آخرین وضعیت و زمان افتتاح تقاطع غیر هم سطح آذربایجان و شهر بازی دهکده چی چست گفت: اگر مشکل خاصی در این زمینه به وجو نیاید زمان افتتاح فاز اول تقاطع غیر هم سطح آذربایجان و شهر بازی دهکده چی چست در هفته دولت که در نیمه اول شهریور واقع است خواهد بود و پیشرفت آن کلی است.

وی ادامه داد: در هفته دولت تنها فاز اول تقاطع غیر هم سطح آذربایجان افتتاح خواهد شد و این فاز جاده مهاباد را به خیابان والفجر متصل می کند و از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود و فازهای بعدی طبق برنامه پیش خواهد رفت.

جوان کیا در پاسخ به اینکه آیا افتتاح فاز اول تقاطع غیر همسطح آذربایجان در هفته دولت قطعی است گفت: کاری از دست ما برنمی آید و اگر خدا بخواهد این پروژه ها در وقت تعیین شده به اتمام می رسد، این پروژه ها شهری می باشند؛ اگر اتفاقی رخ ندهد با برنامه ریزی انجام شده زمان افتتاح فاز اول در نیمه اول شهریور ماه تعیین شده است و امیدواریم که در این میان شرمنده مردم نشویم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید