00:58|دوشنبه, مهر 02 ,1403
تاریخ انتشار: 01 مرداد 1396 - 21:38
کد خبر: 6717

سازمان جهادکشاورزی ارتباط بین تولیدکننده و صاحبان کارخانجات را برقرار می‌کند

سازمان جهاد کشاورزی طرح و برنامه ای برای خرید مستقیم میوه از کشاورزان را ندارد، هماهنگی بین تولید کنندگان و صاحبان کارخانجات صنایع تبدیلی از سوی جهاد کشاورزی با اجرای جلساتی انجام شده است و این جلسات تداوم دارد تا میوه ها با قیمت متعادل و منطقی به روش برسد.

سازمان جهادکشاورزی ارتباط بین تولیدکننده و صاحبان کارخانجات را برقرار می‌کند

اسمعیل کریم زاده مدیر کل جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز در رابطه با خرید میوه از کشاورزان گفت: سازمان جهاد کشاورزی طرح و برنامه ای برای خرید مستقیم میوه از کشاورزان را ندارد، هماهنگی بین تولید کنندگان و صاحبان کارخانجات صنایع تبدیلی از سوی جهاد کشاورزی با اجرای جلساتی انجام شده است و این جلسات تداوم دارد تا میوه ها با قیمت متعادل و منطقی به روش برسد.

وی ادامه داد: در پی آن هستیم تا قیمت ها مناسبی تعیین شود و میوه هایی که به کارخانجات می روند در آنجا با بسته بندی های خوب و مطلوب به افراد خریدار فروخته شود؛ سال گذشته قیمت خرید تضمینی ابلاغ شد و بر سیب استان نیز تاثیر گذاشت و امسال نیز امیدوار به ابلاغ آن هستیم.

کریم زاده در رابطه صادرات میوه های استان تصریح کرد: همانند سال گذشته که دولت 100 میلیارد تومان برالی حمایت از تولید کنندگان استان آذربایجان غربی درنظر گرفت که تاثیر مثبت و خوبی نیز داشت و امسال نیز در پی آن مبلغ هستیم تا بیشتر از آن دریافت کنیم و آن را به بخش کشاورزی تخصیص دهیم.

   مدیر کل جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی در پایان خاطر نشان کرد: سال گذشته دولت و وزارت جهاد کشاورزی طرح بازار در ازای بازار  را مطرح کرد و هر شخص به ازای هر صادرات محصولی دیگر را وارد کند و امسال نیز می خواهیم این سیاست را پیاده کنیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید