22:55|یکشنبه, مهر 01 ,1403
تاریخ انتشار: 07 مرداد 1396 - 00:35
کد خبر: 6758

نانوایان نسبت به عدم افزایش قیمت نان گلایه دارند

گلایه هایی از سوی نانوایان برای عدم افزایش قیمت نان شده است و ما نیز قیمت نان آزاد و یارانه ای را تنظیم کرده و به مسئولان مربوطه ارسال خواهد شد.

نانوایان نسبت به عدم افزایش قیمت نان گلایه دارند

عزیز عسگراوغلو رئیس اتحادیه نانوایان ارومیه در گفت و گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز در خصوص اعتراضات نانوایان به عدم افزایش قیمت نان گفت: گلایه هایی از سوی نانوایان برای عدم افزایش قیمت نان شده است و ما نیز قیمت نان آزاد و یارانه ای را تنظیم کرده و به مسئولان مربوطه ارسال خواهد شد.

وی ادامه داد: قیمت های تنظیم شده به استاندار استان آذربایجان غربی و مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی ارسال خواهد شد و با بررسی آنان و تائید رئیس اتحادیه کشوری قیمت نان که در 3 سال گذشته تغییر نکرده است و همچنین نانوایان نیز از سال 95 به بعد با افت پخت مواجه شده اند و با توجه به اینکه از سوی دیگر قیمت دستمزد کارگر و تجهیزات لازم بالا رفته است باعث شده است تا نانوایان هیچ گونه درآمدی نداشته باشند.

 رئیس اتحادیه نانوایان ارومیه تصریح کرد: افزایش قیمت نان به صورت عادلانه ای خواهد بود تا در حق مردم و نانوایان اجحاف نشود؛ درصد افزایش قیمت نان مشخص نیست ولی در قانون این افزایش 15% است.

عسگر اوغلو در پایان خاطر نشان کرد: کارگروه آرد و نان استانی وجود دارد و باید در استانداری و سازمان صنعت، معدن و تجارت این قیمت ها بررسی شوند تا قیمتی عادلانه و درست ارائه شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید