03:04|شنبه, مهر 28 ,1403
تاریخ انتشار: 08 مرداد 1396 - 21:35
کد خبر: 6773

برنامه های دهه کرامت در 10 منطقه از ارومیه در حال برگزاری می باشند

برنامه های دهه کرامت در 10 منطقه از ارومیه در حال برگزاری می باشند؛ در تمامی شهرستان های استان آذربایجان غربی نیز در مساجد فعال و هیئت های شاخص این برنامه ها برگزار می شوند.

برنامه های دهه کرامت در 10 منطقه از ارومیه در حال برگزاری می باشند

حجت الاسلام و المسلمین محمد داداش زاده مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس فرهنگی باریش نیوز در رابطه با برنامه های در حال برگزاری دهه کرامت در آذربایجان غربی گفت: برنامه های دهه کرامت در 10 منطقه از ارومیه در حال برگزاری می باشند؛ در تمامی شهرستان های استان آذربایجان غربی نیز در مساجد فعال و هیئت های شاخص این برنامه ها برگزار می شوند.

وی ادامه داد: این برنامه ها بیشتر در راستای جشن میلاد حضرت معصومه(س) و میلاد امام رضا(ع) بوده و همچنین در رابطه با عفاف و حجابی که حضرت معصومه(س) دارد و پیرو صحبت های ارزشمند امام رضا(ع) بوده است.  

داداش زاده تصریح کرد: خادمان امام رضا (ع) که در طی برنامه زیر سایه خورشید آمده اند و در چند  شهرستان و ارومیه برنامه های شاخصی داشتند.

   مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی در پایان خاطر نشان کرد: به نوعی که ما در عزای ائمه طاهرین سرمایه گذاری خوبی انجام می دهیم و مردم نیز حضور خوبی به عمل می آورند و در ماه مبارک رمضان و ماه محرم مشکلات  کاهش می یابد در این مراسمات نیز ما هدف داریم تا این برنامه ها را با مشارکت دستگاه های اجرایی به شکل خوبی برگزار کنیم و اگر بتوانیم با این برنامه ها اوقات فراغت مردم را به شکل درستی پر کنیم و به مردم امیدواری دهیم و از سوی موجب شناخت بهتر ائمه طاهرین و خداوند متعال توسط مردم شویم تا مردم که در زمانه بسیار سختی قرار دارند باید به کمک ائمه و خداوند عاقبت بخیر شوند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید