00:57|شنبه, مهر 28 ,1403
تاریخ انتشار: 10 مرداد 1396 - 23:02
کد خبر: 6794

شورای هماهنگی به منظور ایجاد انسجام در بین دستگاه ها تشکیل یافت

برای ایجاد هماهنگی در دستگاه ها در تاریخ 12 مرداد ماه سال 59 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تشکیل داده شد و همچنان این حرکت را ادامه می دهد.

شورای هماهنگی به منظور ایجاد انسجام در بین دستگاه ها تشکیل یافت

به گزارش سرویس فرهنگی باریش نیوز، محمدرضا بابازاده، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران با اشاره به این که دهه کرامت یادآور خوبی ها، کمال و جمال انسانی است گفت: خبرنگار نیز به عنوان یک عنصر ارزشمند، چشم و گوش مردم و امانتدار تلقی می شود، که می تواند با حضور خود تاثیر به سزایی در انتشار اخبار فرهنگی و همچنین فرهنگ سازی داشته باشد.

وی افزود: زمان پیروزی انقلاب اسلامی، نهادهای انقلابی برای حفظ آرامش در بین مردم تلاش های بسیاری کردند؛ همچنین برای ایجاد هماهنگی در دستگاه ها در تاریخ 12 مرداد ماه سال 59 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تشکیل داده شد.

بابازاده با بیان موضوعات فعالیت شورای هماهنگی ادامه داد: سیاستگذاری، برنامه ریزی، ساماندهی، نظارت و برگزاری مراسم در مناسبت های مختلف از جمله موضوعاتی است که تبلیغات اسلامی در آن ها فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: شورای هماهنگی دارای اهداف و وظایفی هستند که ایجاد بستر مناسب، تعمیق به باورها و ارزش ها، افزایش انگیزه مشارکت مردم در مراسمات، زنده نگه داشتن و مناسبت های جمهوری اسلامی ایران، اشاعه فرهنگ دینی و انقلابیدر بین مردم به ویژه در نسل جوان و برگزاری مراسمات عمومی در داخل و خارج کشور از جمله اهداف شورای هماهنگی می باشد.

بابازاده با اشاره به وظایف این نهاد نیز عنوان کرد: از وظایف تبلیغات اسلامی، ایجاد هماهنگی و جلب مشارکت دستگاه های موثر و نهادهای فرهنگی، تشکیل ستادهای برگزاری مراسم و مناسبت های عمومی، انجام پژوهش و مطالعات راهبردی و کاربردی، نظارت و ارزیابی دستگاه ها و عملکردهای آنان و اعلام مواضع در شرایط و مواقع ویژه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: این نهاد به عنوان خادم بوده و خدمتگذار مردم می باشد، لذا هر اقدامی در راستای فرهنگ سازی و ایجاد انسجام در بین دستگاه ها نیز وظیفه شورای هماهنگی به شمار می رود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید