08:58|جمعه, شهریور 30 ,1403
تاریخ انتشار: 26 مرداد 1396 - 00:14
کد خبر: 6953

از لحاظ مالی در مضیقه هستیم/ اگر اداره کار حمایت نکند مجبور به لغو مسابقات شهریور ماه می‌شویم

از لحاظ مالی در مضیقه هستیم، مسابقات کارگران ژیمناستیک در شهریور ماه، راه اندازی می شود، اما اگر اداره کار، زمینه حمایت را فرآهم نکند، مجبور به لغو مسابقات خواهیم شد.

از لحاظ مالی در مضیقه هستیم/ اگر اداره کار حمایت نکند مجبور به لغو مسابقات شهریور ماه می‌شویم

نادر مدنی، رئیس هیئت ژیمناستیک آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس ورزشی باریش نیوز، با اشاره به مسابقات برگزار شده و پیش رو گفت: هیئت ژیمناستیک امسال دارای دستاوردهای خوبی بوده است، از جمله این دستاوردها عضویت هفت نفر در تیم ملی ژیمناستیک بوده است که از این تعداد، چهار نفر در شاخه آئروبیک که سه نفر ورزشکار و یک نفر به عوان مربی تیم ملی بودند؛ و نیز دو نفر از قهرمانان نیز در آکروژیم تیم ملی حضور داشتند.

وی افزود: برنامه بر این اساس است که در شهریور ماه امسال اعزام های تیم در شاخه آئروبیک به کشور مغولستان و دو نفر برای شرکت در مسابقات آکروژیم به قزاقستان سفر خواهند کرد.

مدنی با اشاره به موفقیت های اخذ شده در مسابقات ژیمناستیک ادامه داد: تیم دو نفره و چهار نفره آکروژیم خانه ژیمناستیک ارومیه در رده جوانان، توانست در مرحله نخست مسابقات لیگ مقام اول مجموع تیمی را کسب کند.

وی بیان کرد: مسابقات لیگ دختران هنری کشور نیز اعزام شدند که خوشبختانه تیم به نام روزنامه آراز آذربایجان شرکت کرده و در رده نونهالان مقام سوم کشوری و در رده نوجوان مقام دوم کشوری را اخذ کردند.

رئیس شاخه هنری فدراسیون ژیمناستیک با اشاره مسابقه ای که اکنون در حال برگزاری است تصریح کرد: در حال حاضر نیز تیم دختران هنری و تیم پسران هنری برای مسابقات قهرمانی شمال غرب کشور در اردبیل مشغول رقابت هستند و هنوز نتیجه ای از آن در دست نیست.

مدنی با بیان این که در حد مقدورات اداره تربیت بدنی سعی در حمایت هیئت های ورزشی دارد اظهار کرد: ولی با چنین حمایت هایی توان پابرجا نگه داشتن تیم ها را نداریم، اگر اسپانسرها با مبلغ ناچیزی به حمایت از هیئت ژیمناستیک نپردازند تاکنون نمی توانستیم ماهیت خویش را نشان دهیم.

رئیس هیئت ژیمناستیک آذربایجان غربی گفت: از لحاظ مالی در مضیقه هستیم، مسابقات کارگران ژیمناستیک در شهریور ماه، راه اندازی می شود، اما اگر اداره کار، زمینه حمایت را فرآهم نکند، مجبور به لغو مسابقات خواهیم شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید