21:04|یکشنبه, مهر 01 ,1403
تاریخ انتشار: 31 مرداد 1396 - 21:39
کد خبر: 7005

26 طرح و پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد تومان در هفته دولت اجرا می شود

26 طرح و پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان که در بخش عمران شهری شامل 10 کیلومتر آسفالت راه های مواصلاتی بین بوکان و میاندوآب، سالن ورزشی دانش آموزی و یک سالن ورزشی دیگر، سامانه پایش هواشناسی و همچنین در داخل شهر خدماتی مثل جدول گذاری وآسفالت و اصلاح شبکه های آب و فاضلاب در دستور کار قرار خواهد گرفت.

26 طرح و پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد تومان در هفته دولت اجرا می شود

جمال خسروی فرماندار بوکان در گفت و گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز در خصوص طرح ها و برنامه های هفته دولت در این شهرستان اظهار داشت: 26 طرح و پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد تومان که در بخش عمران شهری شامل 10 کیلومتر آسفالت راه های مواصلاتی بین بوکان و میاندوآب، سالن ورزشی دانش آموزی و یک سالن ورزشی دیگر، سامانه پایش هواشناسی و همچنین در داخل شهر خدماتی مثل جدول گذاری وآسفالت و اصلاح شبکه های آب و فاضلاب در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در بخش روستایی گاز رسانی به 16 روستا که تعداد روستاهای گازرسانی شده را به 40 روستا می رساند و تا پایان سال 96 نیز به 18 روستای دیگر گاز رسانی خواهد شد.

فرمانداربوکان تصریح کرد:در بخش صنعتی ساخت دو اتاق کمپرسی و کامیون با ظرفیت 150 دستگاه را داریم و همچنین تولید کود مایع و مرکز گیاه پزشکی نیز مد نظر است.

 جمال خسروی عنوان داشت: کلنگ زنی یک جایگاه سوخت و همچنین افتتاح یک جایگاه دیگر نیز در دستور کار خواهد بود؛ طرح هادی دو روستای بزرگ بوکان و انتقال آب با لوله از دیگر طرح های هفته دولت است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید