21:04|یکشنبه, مهر 01 ,1403
تاریخ انتشار: 02 شهریور 1396 - 21:35
کد خبر: 7031

برگزاری سمینار کسب و کار سبب ایجاد نگرش جدید در بازاریون  می شود

سمیناری که با عنوان کسب و کار در هتل پارک برگزار شد، نگرش جدیدی به افراد شرکت کننده بخشیده و می تواند به صراحت گفت که اکنون بازاریون آگاه بوده و  از مطالبات مردم اطلاع کافی دارند.

برگزاری سمینار کسب و کار سبب ایجاد نگرش جدید در بازاریون  می شود

احد حیدری، مشاور و مدرس بازاریابی، فروش و فنون مذاکره، در گفت و گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز، با بیان این که برگزاری برترین سمینار کشوری مدیریت کسب و کار تاثیر مثبتی در بازار کار ارومیه خواهد داشت گفت: افراد شرکت کننده پس بازگشت بر روی کار خویش، افراد متفاوتی خواهند بود.

وی افزود: چراکه این سمینار نگرش جدیدی به آنان بخشیده و اکنون آگاه هستند که مردم در خرید کالا، فقط کالا نخواسته و انتظارات دیگری نیز دارند.

حیدری با بیان این که مردم خواستار تجربه متفاوت در فروشگاه و در خدمات  هستند ادامه داد: رکود در بازار کار، همان رکود است ولی رفتار ما متفاوت خواهد بود.

وی تصریح کرد: با این رفتار می توانیم رکود را پشت سر بگذاریم چراکه شرکت های بسیاری با همین شرایط به موفقیت دست یافته اند چراکه علمی و اصولی برخورد کرده اند.

حیدری سمینار نیز تاکنون به نحو احسن برگزار شده اظهار کرد: جای خالی چنین سمینارهایی در ارومیه دیده می شود، لذا مهرماه سری دوم سمینار نیز برگزار خواهد شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید