05:04|شنبه, مهر 28 ,1403
تاریخ انتشار: 03 شهریور 1396 - 03:31
کد خبر: 7033

در پشت پرده ساخت بزرگترین حسینه انگلستان به دستور ملکه انگلیس چه می گذرد؟

هم امام خمینی(ره) و هم مقام معظم رهبری سال ها است که درباره شیعه انگلیسی هشدار می دهند و ما امروز باید نسبت به این اتفاق آگاه باشیم.

در پشت پرده ساخت بزرگترین حسینه انگلستان به دستور ملکه انگلیس چه می گذرد؟

به گزار سرویس فرهنگی باریش نیوز در نشست سالانه مسئولین و رابطین مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) آذربایجان غربی که با حضور مسئولین و سران کشوری ، استانی و شهری در مسجد و حسینه اعظم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) برگزار شد،

شجاع زاده مسئول مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) اعلام کرد: این نشست در سال قبل نیز برگزار شد و با توزیع لباس های مخصوص کودکان با همکاری دستگاه های اجرایی، امنیتی، صدا و سیما و دیگر سازمان ها مراسم شیرخوارگان حسینی در 44 نقطه استان که 20 مرکز آن مربوط به ارومیه بود برگزار شد.

این مراسم که در 2 ساعت برگزار شد 82 هزار نفر در استان شرکت کننده داشت.

حتی در آن روز با هماهنگی با درمانگاه هایی در سطح استان کودکان شیرخواره به صورت رایگان ویزیت می شدند.

در کنار این مراسم طی یک مسابقه بین عکاسان و خبرنگارانی که در مراسم حضور داشتند از عکس و خبرنگار برگزیده تجلیل شد.

 

پس از سخنرانی مسئول مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع)، سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه طی سخنان خود اظهار داشت:

هیچ کس نمی تواند به بهشت قدم بردارد مگر کسانی که اهل بیت را بشناسند و اهل بیت نیز او را، و احدی به جهنم نخواهد رفت مگر کسانی که اهل بیت را انکار کنند و اهل بیت نیز او را.

وی در ادامه گفت: محبت اهل بیت بزرگترین نعمتی است که خداوند به ما شیعیان عنایت فرموده و باید قدر این نعمت را بدانیم. محبت به حضرت علی اصغر(ع) به تبعیت از اهل بیت است که ما آن را مقدس می دانیم و در قلب ما جا دارند و افتخار می کنیم که محبت علی(ع) و اولاد علی را داریم.

 

پس از نماینده ولی فقیه صادق رمضانی رئیس مرکز مطالعات فلسطین و مسئول مرکز تحقیقات و پژوهش های استراتژیک مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در سخنان خود خاطرنشان کرد:

این مجمع 16 سال است که فعالیت خود را آغاز کرده. در ابتدا فقط در چند استان و چند کشور در اولین جمعه ماه محرم برگزار می شد. امسال این مراسم در 31 شهریور و در 57 کشور دنیا و 4000 شهرستان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود گفت: مجموعه ای از محققان دل داده به حضرت سیدالشهداء که از مسیحیت و ارامنه و اهل تسنن و اهل شیعه در حال فعالیت و پژوهش و شناساندن حضرت علی اصغر(ع) به مردم دنیا می باشند.

رئیس سابق شبکه بین المللی الثقلین با اشاره به بزرگترین حسینه ای که در انگلستان به دستور ملکه انگلیس ساخته شده گفت: این حسینه بزرگ در لندن فقط و فقط برای دور کردن شیعیان و مردم دیگر از اصل واقعه و مفهوم عاشورا است که هدف آن ها تفرقه افکنی بین مسلمانان است. هم امام خمینی(ره) و هم مقام معظم رهبری سال ها است که درباره شیعه انگلیسی هشدار می دهند و ما امروز باید نسبت به این اتفاق آگاه باشیم.

در پایان مجلس نیز به رسم یادبود تندیسی از دست قربان علی سعادت استاندار آذربایجان غربی به صادق رمضانی اهداء شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید