20:57|یکشنبه, مهر 01 ,1403
تاریخ انتشار: 03 شهریور 1396 - 22:28
کد خبر: 7036

با افتتاح سردخانه‌های چهار هزار تنی میاندوآب یکصد نفر دارای شغل می‌شوند

با افتتاح پروژه های شهرستان میاندوآب، با اعتبار بالغ بر چهار میلیارد و 800 میلیون تومان، برای 100 نفر اشتغال ایجاد می شود.

با افتتاح سردخانه‌های چهار هزار تنی میاندوآب یکصد نفر دارای شغل می‌شوند

به گزارش سرویس اقتصادی باریش نیوز، اسمعیل کریم زاده، رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در مراسم افتتاح سردخانه 4 هزار تنی شهرستان میاندوآب به مناسبت هفته دولت گفت: با افتتاح پروژه های شهرستان میاندوآب با اعتبار بالغ بر چهار میلیارد و 800 میلیون تومان، برای 100 نفر اشتغال ایجاد می شود.

وی افزود: شهیدان بزرگوار رجایی و باهنر باید الگو و سرمشق مسئولان و کارمندان دولت در ساده زیستی، خدمت به خلق و غنیمت شمردن فرصت خدمت باشند.

کریم زاده با اشاره به این که کشاورزی از مشاغل مهم توصیه شده در قرآن و دین اسلام و شغلی مقدس است ادامه داد: همچنین این شغل نوعی عبادت نیز تلقی می شود.

وی اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید تامین امنیت غذایی را همپای تامین امنیت مرزها دنبال می کند و این نشانگر اهمیت این بخش اقتصادی در کشور است.

16 رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی عنوان کرد: درصد محصولات کشاورزی استان در شهرستان میاندوآب تولید می شود و از کشاورزان استان و این شهرستان میخواییم به منظور حفظ منابع آبی بویژه در حوضه دریاچه ارومیه نسبت به تغییر الگوی کشت و رو آوردن به کشت های کم آب بر اهتمام داشته باشند.

سردخانه 4 هزار تنی ولیعصر(عج) با اعتبار 40 میلیارد ریال با ایجاد اشتغال مستقیم برای 7 نفر و اشتغال غیرمستقیم برای 14 نفر و بهره مندی 5 خانوار با حضور رییس سازمان جهاد کشاورزی استان و جمعی از مسئولان شهرستان میاندوآب افتتاح شد.

مساحت کل این سردخانه یک هکتار و مساحت سالن مسقف سردخانه 2500 مترمربع است، همچنین ارزش ریالی ماشین آلات موجود در سالن یک میلیارد و 400 میلیون تومان برآورد شده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید