07:15|شنبه, مهر 28 ,1403
تاریخ انتشار: 03 شهریور 1396 - 23:43
کد خبر: 7038

جوانان به موسیقی اصیل آذربایجانی و ایرانی توجه کنند

خواننده و موزیسین باید ریشه ای قوی داشته باشد، اگر از پایه ضعیف باشد مانند این است که درختی ریشه ندارد و یا ریشه ضعیفی دارد و پس از مدتی هم کج میشود، هم شاخ و برگش از بین می رود.

جوانان به موسیقی اصیل آذربایجانی و ایرانی توجه کنند

رحیم شهریاری خواننده محبوب کشور در گفت و گو با سرویس فرهنگی باریش نیوز در رابطه با توصیه ای به جوانان مشتاق موسیقی گفت: در ابتدا باید بگویم جوانان به موسیقی اصیل آذربایجانی یا موسیقی اصیل ایرانی یا همان سنتی توجه کنند و آن را جدی بگیرند تا هم سواد موسیقی هم سواد خوانندگی و در کل ریشه ای قوی داشته باشند و اگر در آینده آهنگ سازی کردند آن ترانه یا آهنگ ماندگار شود نه اینکه به زور دستگاه های الکترونیکی و کامپیوتر و یا دی جی ها آهنگی بسازند و پس از چند سال از صحنه خارج شوند.

وی افزود: خواننده و موزیسین باید ریشه ای قوی داشته باشد، اگر از پایه ضعیف باشد مانند این است که درختی ریشه ندارد و یا ریشه ضعیفی دارد و پس از مدتی هم کج میشود، هم شاخ و برگش از بین می رود.

رحیم شهریاری در رابطه با آلبوم جدید خود اعلام کرد: 2 الی 3 ماه دیگر آلبوم جدید روانه بازار خواهد شد و تقریبا 90% ترانه هایش آماده شده و این ترانه ها و آهنگ سازی ها در کشور آمریکا، ترکیه، آذربایجان و ایران تنظیم شده و می توانم بگویم حدود 50% ترانه ها کار خودمان است و مابقی از آذربایجان و ترکیه کمک گرفته شده.

وی در رابطه با نام آلبوم خود گفت: فعلا اسمی برایش به طور قطعی نگزاشته ایم اما اگر نوبت اسم گزاری برسد نام "تازه حکایت" را برای این آلبوم در نظر گرفته ایم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید