21:11|یکشنبه, مهر 01 ,1403
تاریخ انتشار: 05 شهریور 1396 - 00:05
کد خبر: 7044

قطار ارومیه، پروژه ای چندین ساله در حال تحقق یافتن

سال هال پیش بود که آوازه احداث و ایجاد قطار مراغه به ارومیه به گوش رسید، قطاری که صدایش از چندین سال پیش در حال به گوش رسیدن بود اما نه صدای واقعی آن بلکه صدای خسته کننده برخی مسئولان بود که با وعده های بی پایان خود قطار فرضی خود را به ارومیه می رساندند!

قطار ارومیه، پروژه ای چندین ساله در حال تحقق یافتن

به گزارش سرویس اقتصادی باریش نیوز، سال هال پیش بود که آوازه احداث و ایجاد قطار مراغه به ارومیه به گوش رسید، قطاری که صدایش از چندین سال پیش در حال به گوش رسیدن بود اما نه صدای واقعی آن بلکه صدای خسته کننده برخی مسئولان بود که با وعده های بی پایان خود قطار فرضی خود را به ارومیه می رساندند!
متاسفانه این عادت بسیار بد اکثرا در زمان انتخابات رخ می داد و کاندیداها و نامزدهای برای تصدی کرسی های مسئولیت برای جلب رضایت مردم وعده ها می دادند وعده!

وعده های که می توانست طبق گفته عالیجنابان با آن ره صد ساله را طی یک شب رفت! اما کجایند آن وعده ها و وعده ده ها! آری قطار ارومیه همانند دریاچه ارومیه در چندین سال گذشته به بازیچه انتخاباتی مسئولان تبدیل شده بود؛ با اندکی تامل و صبر و توجه به وعده های برخی مشئوان در دوره های گذشته می توان یافت که اگر کمی تلاش می شد و مرد عمل بود نه شعار و وعده رویای قطار ارومیه سال پیش به حقیقت می پیوست.

اما خوشبختانه هم اکنون قطار مراغه به ارومیه در مراحل پایانی قرار دارد و صدای سوت شوق دهنده آن به گوش مردم می رسد! قطاری که باید چند سال پیش به ارومیه می رسید تا ارومیه ای که بهترین موقعیت مکانی را از نظر ارتباطات بین المللی دارد می توانست تاثیر بسیار زیادتری نسبت به اکنون داشته باشد ولی هم اکنون که قطار در شرف رسیدن به ارومیه است جای خوشحالی داد.

امیدواریم مسئولین محترم شهرستانی و استانی آذربایجان غربی به این قطارر بسنده نکنند و خطوط ریلی را در سرتاسر استان آذربایجان غربی گسترش دهند تا باشد که روزی ارومیه به جایگاه واقعی خو یعنی قطب صادرات کشور برسد و همچنین امیدواریم در این مدت باقی مانده مشکل ناگهانی و خاصی به پیش نیاید تا طبق گفته مسئولان قطار ارومیه مراغه در موعد مقرر افتتاح شود.
اگر در سال های طولانی گذشته که پروژه قطار وجود داشت ولی همتی وجود نداشت مثل امسال تلاش می شد قطار خیلی زودتر از این زمان به ارومیه می رسید.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید