05:05|شنبه, مهر 28 ,1403
تاریخ انتشار: 06 شهریور 1396 - 01:08
کد خبر: 7052

اتوبوس های گردشگری از اول مرداد تا پایان شهریور فعال می باشند

مسیر اتوبوس های گردشگری مکان های دیدنی و تاریخی ارومیه از جمله خانه انصاری، موزه ارومیه، موزه مردم شناسی، سه گنبد، مسجد جامع، بند ارومیه و یخچال 9 پله می باشد.

اتوبوس های گردشگری از اول مرداد تا پایان شهریور فعال می باشند

حسین امامی معاون گردشگری میراث فرهنگی استان آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در رابطه با اتوبوس های گردشگری ( رایگان ) گفت: فعالیت های اتوبوس های گردشگری در ارومیه از اول مرداد ماه شروع شده و تا پایان شهریور ماه ادامه می یابد.

وی افزود: ساعات حرکت این اتوبوس ها، 10 صبح تا 13 ظهر و عصر ها از ساعت 17 تا 20  شب می باشد و مسیر این اتوبوس ها مکان های دیدنی و تاریخی ارومیه از جمله خانه انصاری، موزه ارومیه، موزه مردم شناسی، سه گنبد، مسجد جامع، بند ارومیه و یخچال 9 پله می باشد. مکان حرکت این اتوبوس ها نیز از میدان انقلاب (ایالت) ارومیه می باشد.

امامی خاطرنشان کرد: غیر از این فعالیت فرهنگی که در جهت آسایش و تفریح گردشگران هر ساله انجام می شود، راهنمایان گردشگری شهرمان پس از گذراندن دوره های ویژه راهنمای گردشگری و اخذ گواهی پایان دوره، در محور های ورودی شهر ارومیه مستقر شدند از جمله در پارک الغدیر، موزه ارومیه و موزه مردم شناسی، پایانه های مرزی تمرچین، بازرگان و رازی ، فرودگاه و ترمینال ارومیه حضور دارند تا گردشگران خارجی و داخلی را هدایت و راهنمایی کنند.

وی در پایان اشاره کرد: پس از آن جشنواره سفره ایرانی ، جشنواره آیینی و فرهنگی در سردشت برگزار شد، جشنواره آیینی و فرهنگی در ماکو و نقده در حال برگزاریست و در پایان جشنواره انگور که از تاریخ 16 تا 24 شهریور ماه در منطقه چی چست برگزار خواهد شد، جزو کارها و فعالیت های فرهنگی و جذب گردشگری در استان آذربایجان غربی می باشند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید