10:23|جمعه, شهریور 30 ,1403
تاریخ انتشار: 06 شهریور 1396 - 01:10
کد خبر: 7053

بمب افکن های نوجوان جانی دوباره به پایتخت والیبال ایران و آسیا بخشیدند

مسابقات والیبال نوجوانان قهرمانی جهان در کشور بحرین با حضور قدرت های اول جهان برگزار شد و با قهرمانی سرو قامتان جمهوری اسلامی ایران خاتمه یافت.

بمب افکن های نوجوان جانی دوباره به پایتخت والیبال ایران و آسیا بخشیدند

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز، مسابقات والیبال نوجوانان قهرمانی جهان در کشور بحرین با حضور قدرت های اول جهان برگزار شد و با قهرمانی سرو قامتان جمهوری اسلامی ایران خاتمه یافت.

این قهرمانی کاملا برای ایران و ایرانی شیرین بود ولی برای مردم استان آذربایجان غربی خصوصا ارومیه شیرینی این قهرمانی دوچندان بود چرا که در این مسابقات معتبر و جهانی 5 نماینده از ارومیه به عنوان بازیکن و مربی حضور داشتند.

یاشار جوادی کمک مربی تیم ملی نوجوانان ایران و مرتضی شریفی، امیر محمد فلاحت خواه، امیر حسن توخته و محمد رضا حضرت پور نماینده های ارومیه در تیم ملی نوجوانان بودند که بر قله رقابت های قهرمانی جهان ایستادند.

با حضور این چهار بازیکن محبوب در تیم ملی نشان داده شد که نسل جدید والیبال ارومیه غرش کرده و حرف های زیادی برای گفتن در آینده خواهد داشت؛ این قهرمانی ها و موفقیت ها بسیار مهم و جذاب است، ارومیه شهر عشاق والیبال است و باید این روند را ادامه داد تا بتوان روزی بیشتر از 4 نفر در لباس تیم ملی دید.

با کسب این موفقیت توسط 4 بمب افکن نوجوان والیبال ارومیه مسئولان ما باید توجه خود را بیش از پیش کنند تا از این جوانان و ظرفیت و پتانسیلی که وجود دارد نهایت بهره را ببرند و کارگرپیشه ها، وطن پرست ها ، معروف ها و عبادی پور ها را تحویل والیبال دهند.

ارومیه بار دیگر به این افتخار کرد و بر خود بالید که نوجوانان و جوانانی دارد که می توانند در عرصه والیبال قهرمانی جهان ابر قدرت های جهان را به زانو در آورده و جهان را شگفت انگیز استعداد خود کنند؛ آری اینجا ارومیه است مهد والیبال ایران و آسیا شهری که توجه بیشتر را می طلبد تا فوج فوج استعداد و بازیکن سطح عالی تحویل ایران دهد.

افتخار دیگری که در این مسابقات نصیب ایران و ارومیه شد انتخاب امیرحسین توخته به عنوان بهترین مدافع روی تور جهان بود؛ فقط می توان تاکید کرد که اینجاد محد والیبال ایران وآسیا است و با کمی توجه ارومیه می تواند به تنهایی تیمی در سطح جهانی ارائه داد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید