05:14|شنبه, مهر 28 ,1403
تاریخ انتشار: 08 شهریور 1396 - 18:10
کد خبر: 7063

افتتاح دو طرح گردشگری در اشنویه در هفته دولت

این طرح ها باحضور فرماندار اشنویه و دیگر مسئولین شهرستان و همچنین معاون گردشگری این اداره کل، یک واحد اقامتگاه بوم گردی در روستای بالاگیر از توابع بخش نالوس، افتتاح شد.

افتتاح دو طرح گردشگری در اشنویه در هفته دولت

جلیل جباری در گفت و گو با سرویس فرهنگی باریش نیوز از دو طرح افتتاح شده در هفته دولت در شهرستان اشنویه خبر داد و اعلام کرد: دوشنبه 5 شهریور ماه و در چهارمین روز از گرامیداشت هفته دولت، دو طرح گردشگری در شهرستان اشنویه افتتاح و به بهره برداری رسید. این طرح ها باحضور فرماندار اشنویه و دیگر مسئولین شهرستان و همچنین معاون گردشگری این اداره کل، یک واحد اقامتگاه بوم گردی در روستای بالاگیر از توابع بخش نالوس، افتتاح شد.

وی گفت: این واحد بوم گردی که در فاصله 30 کیلومتری جنوب اشنویه واقع شده است دارای دو باب اتاق جداگانه، سالن پذیرائی، آلاچیق های مخصوص و محوطه ای سرسبز و دلپذیر است ضمن اینکه برخورداری از استخر پرورش ماهی و پخت و پز آن برای مهمانان، از امکانات ویژه خدماتی آن بشمار می آید و این چهارمین واحد اقامتگاه بوم گردی در استان آذربایجان غربی است که با صدور مجوز این اداره کل در دو سال اخیر راه اندازی و به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان افزود: همچنین روز 4م شهریور، با حضور فرماندار و امام جمعه اشنویه و دیگر مسئولین شهرستان، کمپینگ گردشگری اژدها بلاغی ( عین الروم ) افتتاح شد.

وی در ژایان اشاره کرد: این کمپینگ در فاصله 55 کیلومتری از مسیر جاده ارومیه به اشنویه و روبروی چشمه و کتیبه تاریخی اورارتوئی واقع شده است و با توجه به اینکه محل مذکور همواره یکی از استراحتگاهها و توقفگاهای اصلی مسافران و گردشگران بوده است، لذا ایجاد این کمپینگ ضروری می نمود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید