22:53|یکشنبه, مهر 01 ,1403
تاریخ انتشار: 08 شهریور 1396 - 20:52
کد خبر: 7068

اجرا و نصب دستگاه های پرداخت الکترونیکی کرایه در شش ماهه دوم سال

اگر ما کرایه ها را افزایش نمی دادیم موجب نارضایتی رانندگان تاکسی می شدیم و از سوی دیگر با افزایش کرایه ها و رند نبود کرایه ها با مشکل پول خرد مواجه شده ایم.

اجرا و نصب دستگاه های پرداخت الکترونیکی کرایه در شش ماهه دوم سال

فخرالدین معصوم زاده مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ارومیه در گفت و گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز در خصوص افزایش کرایه تاکسی های شهر ارومیه و مشکلات ایجاد شده اظهار داشت: یک سری اعتراضات از طرف رانندگان تاکسی و شهروندان ارومیه ای نسبت به افزایش کرایه های تاکسی شده است.
وی ادامه داد: اگر ما کرایه ها را افزایش نمی دادیم موجب نارضایتی رانندگان تاکسی می شدیم و از سوی دیگر با افزایش کرایه ها و رند نبود کرایه ها با مشکل پول خرد مواجه شده ایم.
فخرالدین معصوم زاده مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ارومیه در ارتباط با تدابیر اندیشیده شده برای حل و رفع این مشکل گفت: سعی داریم مشکل پرداخت الکترونیکی کرایه ها را حل کنیم و در پی آن هستیم تا از شش ماهه دوم سال نصب دستگاه های پرداخت الکترونیکی را شروع کنیم تا به این طریق مشکلات را حل کنیم.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: 3 نرم افزار در یک دستگاه به نام های تاکسی متر، جی پی اس و پرداخت الکترونیکی خواهد بود و تعرفه های جدید نیز در این دستگاه ها اعمال خواهد شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید