05:15|شنبه, مهر 28 ,1403
تاریخ انتشار: 08 شهریور 1396 - 21:45
کد خبر: 7070

روز عرفه روز دعا و نیایش/روز عرفه یکی از بزرگترین اعیاد اسلامی است

روز عرفه یکی از بزرگترین اعیاد اسلامی است، روز عرفه روز دعا و نیایش است، امروز یک سری اعمال مخصوص دارد که بر آن غسل وارد است و دعاهایی سفارش شده که مهمترین خاص ترین آن دعای عرفه است.

روز عرفه روز دعا و نیایش/روز عرفه یکی از بزرگترین اعیاد اسلامی است

حجت الاسلام و المسلمین محمد موسوی امام جمعه سلماس در گفت و گو با سرویس فرهنگی باریش نیوز در خصوص روز عرفه و فضیلت های این روز گفت: روز عرفه یکی از بزرگترین اعیاد اسلامی است، روز عرفه روز دعا و نیایش است، امروز یک سری اعمال مخصوص دارد که بر آن غسل وارد است و دعاهایی سفارش شده که مهمترین خاص ترین آن دعای عرفه است.
وی ادامه داد: آقا امام حسین(ع) در روز عرفه در صحرای عرفه سر پا در حالیکه اشک از چشمش جاری می شد این دعا را خواندند؛ انسان در این روز می تواند از خداوند متعال خواسته هایی داشته باشد که مهم ترین آن بخشودگی گناهان است.
امام جمعه سلماس تصریح کرد: خداوند خودش اجازه داده است؛ سئوال به طور کلی ذلت آور است و انسان تا می تواند باید از بندگان کم سئوال کند اما سئوال از خداوند عزت آفرین است و خداوند نیز فرموده است که بندگان دعا کنند تا من آن دعاهارا استجاب کنم؛ امیدواریم خداوند کمک کند تا به برکت امروز و حججی ها و شهدا امنیت ما حاکم باشد و آمریکا و داعشی هارا از بین ببرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید