07:10|شنبه, مهر 28 ,1403
تاریخ انتشار: 12 شهریور 1396 - 20:45
کد خبر: 7099

برگزاری جشنواره تئاتر استانی در ارومیه

این مراسم افتتاحیه خاصی نخواهد داشت و با برگزاری نمایش ها آغاز می شود.

برگزاری جشنواره تئاتر استانی در ارومیه

به گزارش سرویس فرهنگی باریش نیوز محمدباقر کریمی مدیرکل وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی استان آذربایجان غربی در نشستی با اصحاب مطبوعات و رسانه از برگزاری جشنواره ای خاص در استان خبر داد و گفت: یکی از بزرگترین اتفاق خوبی که در روزهای کنونی قرار است در شهرمان اتفاق بیوفتد برگزاری جشنواره تئاتر است که قرار است نمایش برگزیده از بین 17 نمایش به جشنواره فیلم فجر راه یابد.

وی در ادامه افزود: این مراسم افتتاحیه خاصی نخواهد داشت و با برگزاری نمایش ها آغاز می شود و در روزهای 14 شهریور شروع شده و در روز 16 م به انمام خواهد رسید و از نمایش و بازیگران و موزیسین ها و طراحان صحنه برگزیده تقدیر خواهد شد.

محمدباقر کریمی خاطرنشان کرد: امسال یک شرط برای برگزاران نمایش گزاشته ایم، آن هم این است که باید غیر از اجرای خصوصی برای مردم و عموم هم اجرا بگذارند تا طی یک حرکت فرهنگی وارد مسابقات شوند و از بین اجراهای عمومی 7 اجرا مختص ارومیه و 5 اجرا برای شهرستان ها است.

وی در پایان افزود: برخی شهرها که مدعی هرساله تئاتر بودند مانند بوکان، مهاباد و تکاب امسال حضور ندارند و شهرستانی که سال ها حضور نداشت امسال حضور دارد و آن شهری نیست جز پیرانشهر.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید