07:13|شنبه, مهر 28 ,1403
تاریخ انتشار: 13 شهریور 1396 - 19:46
کد خبر: 7108

احتمال تغییر نام تله فیلم شهید امینی وجود دارد

بازیگر تله فیلم شهید امینی گفت:  امسال با دعوت عوامل فیلم "شرح حال امینی "توانستم به عنوان یکی از بازیگران اصلی در این فیلم حضور پیدا کنم؛ احتمال تغییر نام تله فیلم شهید امینی به اسم های دیگر وجود دارد.

احتمال تغییر نام تله فیلم شهید امینی وجود دارد

بابک لطفی خواجه پاشا بازیگر فیلم"  شرح حال امینی "در گفت و گو با سرویس فرهنگی باریش نیوز گفت: امسال با دعوت عوامل فیلم "شرح حال امینی "توانستم به عنوان یکی از بازیگران اصلی در این فیلم حضور پیدا کنم. 

وی در رابطه با نام فیلم گفت: احتمال تغییر نام فیلم به اسم های دیگر وجود دارد.

وی در رابطه با این فیلم گفت: این فیلم دارای فیلمنامه خوبی می باشد وکارگردانی این فیلم را آقای بهمنی که یکی از کارگردان های باتجربه کشوری می باشد برعهده دارد.

وی افزود در این فیلم بازیگران خوبی از جمله آقای زند وخانم شایگان حضور دارند و کار فیلم برداری وتصویربرداری مجموعه که به جرات می توان گفت یکی از بهترین تصویر بردارهای شهر می باشد به خوبی در طی این ۲۴ روز سپری شده است.

لطفی با اشاره به نقش خود در کاراکتر خسرو اظهار کرد: با توجه به اینکه فیلم در شرف پخش است از پرداختن کامل به نقش وفیلمنامه معذورم ولی به طور کلی می توان گفت در این فیلم یکسری شخصیتهای خاکستری حضور دارند که به فیلم جذابیت بخشیده اند وکاراکتر خسرو هم جز این دسته است.

وی تاکید کرد: اگر بخواهیم قهرمانانمان به خوبی دیده شوند وبرای جوانان الگو باشند نیاز است تصویر روشنی از دشمنانمان هم نشان دهیم تاهمگان بدانند که دشمنانمان افراد ضعیفی نبوده اند وقهرمانانمان با چنین افرادی در گیر بوده وبه موفقیت رسیده اند.

لطفی در پایان گفت:امید است پروژه در طی همین چهار یا پنج روز آتی تمام شود و این فیلم در خور شهر وشهدای شهرمان باشد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید