22:51|یکشنبه, مهر 01 ,1403
تاریخ انتشار: 13 شهریور 1396 - 21:30
کد خبر: 7113

کمبود فضای سبز در بافت مرکزی شهر شدیدا احساس می شود

مدیرعامل پارکها وفضای سبز شهرداری ارومیه  با اشاره به کمبود  فضای سبز در بافت مرکزی شهر که جمعیت زیاد است افزود: کمبود  فضای سبز و پارکها در این مناطق شدیدا احساس می شود.

کمبود فضای سبز در بافت مرکزی شهر شدیدا احساس می شود

علی شایگان مدیرعامل پارکها وفضای سبز در گفتگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز گفت: در بافت مرکزی شهر مخصوصا درمنطقه ی چهار که متاسفانه مکانی برای کاربری فضای سبز وجود ندارد؛ نمی توانیم اقدامی در آنجا صورت دهیم و منتظریم که املاک شهرداری زمینی را تملک نماید تا ما بتوانیم فضای سبز وپارکها را در آن منطقه توسعه دهیم.

وی افزود: کمبود فضای سبز و پارکها در بافت مرکزی شهر که جمعیت زیاد است شدیدا احساس می شود.
 مدیرعامل پارکها وفضای سبز اظهار داشت: یکی از مشکلات اساسی ما تامین آب مورد نیاز فضاهای سبز می باشد که در این زمینه با سازمان آب منطقه ای مشکل داریم که ازدادن شیر وحق استفاده از آب  شهر چایی به نهاد ما بخاطر کمک به احیای دریاچه ارومیه  خودداری می کنند؛ اداره آب وفاضلاب توصیه به استفاده از آب خام می کند که در آنجا هم از دادن انشعاب خود داری می کنند.

شایگان در پایان تاکید کرد: در کل در صورت تامین منابع آبی آماده هستیم که فضای سبز راتوسعه دهیم ومشکلی نداریم همچنین اولویت سازمان فضای سبز وپارکها توسعه فضای سبز به صورت متوازن درتمام نقاط شهر و با اولویت مناطق محروم وکم برخور دار است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید