07:33|جمعه, شهریور 30 ,1403
تاریخ انتشار: 14 شهریور 1396 - 07:04
کد خبر: 7118

رویایی بزرگ برای تیم ملی فوتبال ایران که پر پر شد!

ملی پوشان ایران در این دیدار محتاط بازی کردند تا رکورد رویایی خود را حفظ کنند ولی این موضوع استرس را بر ساق پاهای بازیکنان تیم ملی وارد کرد.

رویایی بزرگ برای تیم ملی فوتبال ایران که پر پر شد!

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز، تیم های ملی ایران و سوریه در هفته آخر مقدماتی جام جهانی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه دور از انتظار ۲ بر ۲ به پایان رسید.

ترکیب تیم ایران را در این مسابقه علیرضا بیرانوند، احسان حاج صفی، میلاد محمدی، مرتضی پورعلی گنجی، مهدی طارمی، علی کریمی، محمد انصاری، علیرضا جهانبخش، رامین رضاییان، سردار آزمون و اشکان دژاگه تشکیل می دادند.

ملی پوشان ایران در این دیدار محتاط بازی کردند تا رکورد رویایی خود را حفظ کنند ولی این موضوع استرس را بر ساق پاهای بازیکنان تیم ملی وارد تا بالاخره دروازه علیرضا بیرانوند در این مسابقات گشوده شود، بعد از دریافت این گل بود که ایران به خود آمد و با فرو ریختن استرس عدم گل خوردن فشار سنگینی روی دروازه ابراهیم عالمه دروازه بان سوریه آورد و نهایتا در دقیقه ۴۵ گل تساوی را توسط سردار آزمون به ثمر  رساند.

ایران نیمه دوم را محکم تر و جدی تر شروع کرد تا اینکه باز هم سردار آزمون دروازه سوریه را باز کرد ولی در دقایق پایانی بازی عمر سوما مهاجم خطرناک سوریه که راه گل زدن به تیم های ایرانی را به خوبی بلد است دروازه را گشود تا بازی با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید.

ایران بازی مالکانه و خوبی را به نمایش گذاشت که ۶۵ درصد مالکیت توپ، ۸ شوت در چهارچوب در مقابل ۵ شوت سوریه، ۱۲ کرنر ایران در مقابل ۶ کرنر سوریه همه و همه نشان از برتری قاطع ایران بر سوریه را داشت اما بی دقتی مهاجمان تیم موجب عدم پیروزی در این بازی شد.

ایران با این تساوی با ۲۲ امتیاز به عنوان تیم اول و کره جنوبی به عنوان تیم دوم مستقیم به جام جهانی صعود کردندو سوریه نیز به پلی آف صعود کرد.

گفتنی است سردار آزمون با به ثمر رساندن دو گل بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید